Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko avoin suhde toimia?

Vierailija
06.07.2015 |

Erityisesti kaipaisin kommenttia ihmisiltä, jotka ovat nyt tai ovat olleet avoimessa suhteessa. Säilyykö rakkaus? Säilyykö kunnioitus?
-
Meidän tilanne: Ollaan oltu mieheni kanssa neljä vuotta yhdessä ja meillä on yksi lapsi. Rakastamme toisiamme ja haluamme jakaa elämämme yhdessä. Mutta seksielämämme on aivan kuollut, on ollut jo muutaman vuoden. Silloin harvoin kun seksiä on, se on ihan ok. Loistavaa se ei omasta mielestäni ole ollut koskaan. Rakastan miestäni, mutta kaipaan seksiä. Sitä kiihkoa ja jännitettä, jota hän ei oikeastaan koskaan ole minulle tarjonnut.
-
Tilanne on vähän omituinen, koska olemme molemmat kuitenkin erittäin seksuaalisia ihmisiä ja ennen yhteistä suhdettamme olleet tahoillamme erittäin aktiivisia seksuaalisesti. Tiedän myös, että mieheni on vähintäänkin humalapäissään suunnittelut pettämistäni ja on toki minullakin ollut päiväunia, joita ei kuitenkaan toistaiseksi ole ollut tarvetta toteuttaa.
-
Kun mieheni jäi kiinni seksiviesteistä, joita lähetti toiselle naiselle, olin erittäin loukkaantunut. olin pitkään katkera ja epäluuloinen. Nyttemmin olen ymmärtänyt, että minua ärsytti ennen kaikkea se, että hän koki voivansa tehdä niin, mutta minulla ei ollut sitä samaa mahdollisuutta (olin siihen aikaan raskaana). Tiesin kuitenkin KOKO AJAN että mieheni rakastaa nimenomaan minua, ja vaikka olisi mennyt pettämiseenkin asti, se ei olisi rakkauteen vaikuttanut.
-
Joten, jos meillä molemmilla olisi mahdollisuus seksiin muidenkin kanssa, silloin kun siltä tuntuu, niin olisiko se niin paha asia? Ajattelisin, etten välttämättä halua tietää koska ja kenen kanssa mieheni sekstailee, mutta jos jotain tulisi sattumalta ilmi niin minun ei tarvitsisi ärsyyntyä, koska itsekin tapasin mukavia miehiä silloin tällöin. Yhteinen seksielämämmekin saattaisi jopa piristyä. Suojauksesta olisi luonnollisesti huolehdittava,ja ehkä soisin että seksikumppanit olisivat ennemmin yhden tai kahden illan juttuja kuin pitkiä ja tunteisiinkin vetoavia suhteita.
-
Toimisiko? Ja millä reunaehdoilla? Vinkkejä?
-
Mobiililla kirjoitan, joten sorry jos ulkoasu sakkaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän neljä pariskuntaa joilla on ollut ainakin jossain määrin avoin liitto. Kaksi erosi vuoden sisällä liiton avaamisesta, kolmas kipuilee niin etten usko heidän suhteen selviävän nää kauan. Neljäs pariskunta käyttää päällisin puolin ainakin olevan sinut asian kanssa. Tosin perheen lapset ovat hieman hämillään vanhempiensa yökyläilystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi