Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa naista vaikka olen mukava mies...

Vierailija
06.07.2015 |

Suoraan sanottuna vituttaa miten kaksinaamaisia ämmiä suurin osa naisista on... Puhutaan toista ja tehdään toista. Ja usein ne ei edes osaa sanoa miks ei kiinnosta. Ei pitäisi minussa olla vikaa paitsi en ole kai tarpeeksi rikas ja en näytä joltain Brad Pittiltä. Niin ja pyrin kohtelemaan naista hyvin, se on kai sitten liian nössö piirre?? Menee maku koko hommaan. Sanokaa te miks naiset on itsekkäitä ja vittumaisia?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. sinusta paistaa jo kilometrien päähän se, että olet puutteessa ja vihainen ja pettynyt. Vaikutat vihaiselta, epäystävälliseltä. Jos vielä ulkonäkö ei ole kovin kummoinen, niin sinulla ei ole oikein saumaa "rumien mutta superhyvä luonne tyyppien sarjassa". Todennäköisesti yrität itseesi nähden aivan liian hyvännäköisiä naisia, joille riittää parempiakin miehiä jonossa.

Vierailija
22/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mukavat miehet saavat naisia. olen itse sellainen.

Jos sulla on tilanne että et kakpakoista tai netin treffisivuista ole saanut kunnollista naiskaveria, on aika katsoa itseäsi peilin ja lakata olemasta niin kyyninen. Lakkaa ajattelemasta myös sitä että pitäisi pästä heti sänkyyn.

Sitten kun olet rauhoitttunut, ala slvittää muita kanavia pitkin. Kysy vaikka tuttavapariskunniltasi jos he tuntevat jonkun vapaan naisen, ja he ehkä järjestävät teille sokkotreffit.

Vierailija
25/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua kun omasta puolestani naisena. Mukava mies on laaja käsite, sekin riippuu mitä tarkoitetaan mukavalla. Ei auta vaikka olisi kuinka mukava jos ulkonäkö ja habitus on kuin byggmaxin mainoksen äijällä. Tietynlaista itsekunnioitusta ja luottamusta pitää miehellä olla. Liiallinen läheisriippuvaisuus on ärsyttävää. Mikäli ei ole tilannetajua ja oma-aloitteisuutta niin mulle se on turn off. Naisena minä haluan kokea turvallisuutta ja jos mies on liian epävarma joka tilanteessa minulle herää tunne että minä olen se joka joutuu pitää miehen turvassa.

Vierailija
26/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, jos ap on mukava mies, en halua tavata ei-mukavia miehiä. Oma mieheni on kyllä äärimmäisen mukava ja huomaavainen. Ap sen sijaan on todella katkera, ilkeä ja sovinistinen. En sekaantuisi ikinä mieheen, joka ämmittelee ja haukkuu kaikkia naisia eikä näe käytöksessään mitään vikaa.

Vierailija
27/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin, mitä mukava sinun mielestäsi ja sinun kohdallasi tarkoittaa. Muutoin ketjussa joudutaan tekemään oletuksia, jotka saattavat mennä aivan ohi, ja keskustelu on turhaa. Provohan tämä tosin selvästi onkin, mutta silti.

Mukava mies voi jäädä ilman naista ihan siitä syystä, ettei tapaa itselleen sopivanlaista naista. Ihminen voi sukupuolesta riippumatta olla mukava, mutta ei silti jokaisessa vastakkaisen sukupuolen edustajassa herätä kiinnostusta seksi- tai seurustelukumppanina. Moni etsii kuitenkin sellaista kumppania, jonka kanssa oikeasti tulee juttuun, eikä vain satunnaista mukavaa tyyppiä. Muutenhan lähes kuka tahansa "kelpaisi".

Usein nämä "olen liian mukava enkä siksi kelpaa" -mantraa ulisevat miehet ovat kuitenkin niitä, jotka kuvittelevat että sillä mukavuudella automaattisesti ansaitaan nainen kuin nainen - tai ainakin jos nainen on "samantasoinen" kuin itse on. Sitten syytellään naisia, kun ei kelvannut, vaikka samalla tasolla ollaan. Tällainen mies ei ymmärrä ihastumisesta mitään.

Vierailija
28/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen nice guy syndrooma. Et osaa arvostaa itseäsi.

Vierailija
29/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen miesten deitti-ilmoituksia.

Mukava = ruma, epäsiisti

Nallekarhu = läski

En vastaisi kumpaakaan ilmoitukseen, pitää osata lukea rivien välistä.

Vierailija
30/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan valitettavasti on. Sun pitää joko olla tosi komea ja tarjota kiihkeää seksiä, tai sitten sun pitää olla ahkera työmies ja tarjota perhe ja leipää pöytään. Jos olet vähän siltä väliltä, niin ei sulle oikein ole käyttöä, kun jokaisella naisella on tuhansia miehiä mistä valita ja he saavat aina halutessaan seksiä komeammalta mieheltä jne. Miehen asema on vaan perseestä, kannattaa unohtaa naiset kokonaan ja keskittyä muihin asioihin elämässä, tai sitten hakea ulkomailta nainen.

Vierailija
31/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että haet seuraa ulkomailta AP. En usko että täällä Suomessa tulet saamaan ketään.

Vierailija
32/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos tyytyisit itsekin sitten ihan vaan mukavaan naiseen...

Niin, sitähän minäkin, pitää sitä naisessa vähän muutakin olla!

Vierailija
33/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:03"]

Suosittelen että haet seuraa ulkomailta AP. En usko että täällä Suomessa tulet saamaan ketään.

[/quote]

Miksi alapeukutatte? Kyllähän tässäkin ketjussa näkee mikä on teidän suomalaisten asenne AP:tä kohtaan, ei teistä kukaan ole hänestä kiinnostunut, eikä tilanne ole livenä yhtään erilainen.

Vierailija
34/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:24"]Näitä "miksei kiltti/mukava/kiva ym mies saa naista"- aloituksia on ollut av:lla triljoona tusinassa. Ja jokaikisessä tapauksessa se "mukavuus" on aina osoittautunut pelkäksi myytiksi, aloittajan harhaiseksi ja vinoutuneeksi käsitykseksi itsestään.

Siinä vastaus otsikon kysymykseen.
[/quote]Tässä kirjoituksessa oli kaikki väärin. Tällaisen roskan takia av on pilalla.

Vierailija
35/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:08"]

Mitäpä jos tyytyisit itsekin sitten ihan vaan mukavaan naiseen...

Niin, sitähän minäkin, pitää sitä naisessa vähän muutakin olla!

[/quote]

Voisin tyytyäkkin, oletko sellainen? Milloin tavataan?

Vierailija
36/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue työ ketju ällöttävistä seurustelukumppaneista. Sellaisetkin miehet ovat olleet suhteessa, joten Sinullakin on vielä toivoa.

Vierailija
37/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa miestä vaikka olen mukava nainen...
Suoraan sanottuna vituttaa miten kaksinaamaisia ukkoja suurin osa miehistä on... Puhutaan toista ja tehdään toista. Ja usein ne ei edes osaa sanoa miks ei kiinnosta. Ei pitäisi minussa olla vikaa paitsi en ole kai tarpeeksi rikas ja en näytä joltain angelina jolielta. Niin ja pyrin kohtelemaan miehiä hyvin, se on kai sitten liian nössö piirre?? Menee maku koko hommaan. Sanokaa te miks miehet on itsekkäitä ja vittumaisia?

Voisin kirjoittaa tuon tekstisi tuollaisena. Ollaan aika samanlaisia keskenään kai. Kiinnostuisitko minusta ? olen mukava nainen.

Vierailija
38/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn paskaa taas jauhatte. Yrittäisitte edes perustella paska argumenttejanne jotenkin. Miehet on just tollaisia tuhjän jauhajia. Pitäisitte joskuss sen suun kiinni silloin kun pitää ja avaisitte vaan oikeissa tilanteissa. Jumalauta puhkee joku suoni kohta.

Terkuin, mukava nainen ( en ole ap). En tajua miksi miehet ovat sellaisia idiootteja, etteivät kiinnosti minusta.

Vierailija
39/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa täyttyi tämäkin ketju sitten tästä samasta lässytyksestä. Naiset aina luulee tietävänsä kaiken. No voin sanoa, että ette tiedä musta mitään. Haistakaa vaan se kuuluisa vittu.

Rakkain terveisin

AP

Vierailija
40/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsella sellaisia +30 naisia jotka ovat jo kasvaneet aikuisiksi. Parikymppiseen pilluun en kajoaisi vaikka maksettaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme