En saa naista vaikka olen mukava mies...
Suoraan sanottuna vituttaa miten kaksinaamaisia ämmiä suurin osa naisista on... Puhutaan toista ja tehdään toista. Ja usein ne ei edes osaa sanoa miks ei kiinnosta. Ei pitäisi minussa olla vikaa paitsi en ole kai tarpeeksi rikas ja en näytä joltain Brad Pittiltä. Niin ja pyrin kohtelemaan naista hyvin, se on kai sitten liian nössö piirre?? Menee maku koko hommaan. Sanokaa te miks naiset on itsekkäitä ja vittumaisia?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:12"]Aika mukavalta mieheltä kuulostat. Aika ihmeellistä ettei naiset oo jonossa. [/quote] Aika moni normaali ihminen, mies tai nainen, kuulostaisi vittuuntuneelta ja turhautuneelta paskan kohtelun jälkeen. Mutta sitäkö ei mies saa tuoda julki? Eikä tästä ilmene miltä ap kuulosti ennen kuin naiset kohteli paskamaisesti.
[/quote]
Mikä ihme saa miehet mitä suurimmissa määrin yleistämään? Se on hirveän huono tapa avata keskustelu. Ei miehetkään ole mua IKINÄ yrittäneet iskeä, ja muutenkin kohdelleet tosi huonosti. En mä silti kuvittele, että kaikki miehet olisi kusipäisiä pettäjiä ja jättäjiä ja huijareita.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:53"]Hahaa täyttyi tämäkin ketju sitten tästä samasta lässytyksestä. Naiset aina luulee tietävänsä kaiken. No voin sanoa, että ette tiedä musta mitään. Haistakaa vaan se kuuluisa vittu.
Rakkain terveisin
AP
[/quote]
Voin kertoa sataprosenttisella varmuudella tämän ketjun perusteelka, että sinä et ole mukavaa nähnytkään. Mutta ei hätää, naiset pitävät kuulemma kusipäistä, joten sinulla pitäisi olla oikein hyvät mahdollisuudet löytää seuraa.
En minäkään ole koskaan kelvannut miehille, mutta mitä sitten? Olkoon niin, saavat mun puolesta deitata vaikka minkälaisia pettäjänaisia ym. Yolo.
Lueppa sun toi teksti uudelleen läpi ja mieti sitä sitten uudelleen
Mielenkiintoista miten ap:n ja monen muun miehen mielestä mukavuus on jokin suuri meriitti, jolla ansaitsee naisen. Minulle se, että olen mukava eli kohtelen muita ihmisiä reilusti, en tahallani satuta ketään, autan tarvittaessa jne. on ihan itsestäänselvyys. Kaikkien ihmisten pitäisi olla mukavia ja valtaosa onkin, ei se ole mikään elämää suurempi saavutus.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:10"]
Suoraan sanottuna vituttaa miten kaksinaamaisia ämmiä suurin osa naisista on... Puhutaan toista ja tehdään toista. Ja usein ne ei edes osaa sanoa miks ei kiinnosta. Ei pitäisi minussa olla vikaa paitsi en ole kai tarpeeksi rikas ja en näytä joltain Brad Pittiltä. Niin ja pyrin kohtelemaan naista hyvin, se on kai sitten liian nössö piirre?? Menee maku koko hommaan. Sanokaa te miks naiset on itsekkäitä ja vittumaisia?
[/quote]
Tämä on kieltämättä vaikeaa. Miehessä ei välttämättä ole mitään vikaa, mutta ei vaan osu kemiat yksiin. Kaverina ihan kiva, mutta ei seurustelukumppaniksi. Rakastuminen on kemiallinen reaktio aivoissa ja jos sitä reaktiota ei synny, niin ei sille voi mitään. Elämä olisi aikamoista, jos rakastuisi jokaiseen tapaamaansa mukavaan mieheen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:29"]Naiset vetäkää se vittu päähänne tai tehkää sillä edes jotain hyödyllistä. Tarviiko hymyillä ja antaa olettaa ja sitten no en oo susta kiinnostunut. Hah hah HAAA!!! Vittu.
Rakkain terveisin
AP
[/quote]
Mukava mies totta tosiaan, NOT, katkeruutesi näkyy varmasti lävitse: siinä sulle syy!
Vika on tässä:
a) et ole aidosti mukava, vaan esität mukavaa saadaksesi naisia
b) yrität naisia, joiden taso ylittää omasi.
Ai eikö saa hymyillä ja olla mukava?
Lässyn lässyn paskaa taas jauhatte. Yrittäisitte edes perustella paska argumenttejanne jotenkin. Naiset on just tollaisia tuhjän jauhajia. Pitäisitte joskuss sen suun kiinni silloin kun pitää ja avaisitte vaan oikeissa tilanteissa. Jumalauta puhkee joku suoni kohta.
Rakkain terveisin
AP
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:29"]Naiset vetäkää se vittu päähänne tai tehkää sillä edes jotain hyödyllistä. Tarviiko hymyillä ja antaa olettaa ja sitten no en oo susta kiinnostunut. Hah hah HAAA!!! Vittu.
Rakkain terveisin
AP
[/quote]
Älä oleta. Kysy. Oletus on kaikkien mokaamisten äiti.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:58"]
Lässyn lässyn paskaa taas jauhatte. Yrittäisitte edes perustella paska argumenttejanne jotenkin. Naiset on just tollaisia tuhjän jauhajia. Pitäisitte joskuss sen suun kiinni silloin kun pitää ja avaisitte vaan oikeissa tilanteissa. Jumalauta puhkee joku suoni kohta.
Rakkain terveisin
AP
[/quote]
Mukava ollaan kavereille. Eikö kumppanin kanssa pitäisi olla jotain enemmän?
Vaikka olisit kuinka "mukava", syy voi olla esim joku näistä:
- Haiset pahalle
- Olet muuten ällöttävä, esim et pese käsiä tai kaivat kehosi onkaloita
- Kotisi on epäsiisti
- Olemuksesi on epäsiisti
- Et ole huomaavainen toisia kohtaan
- Näissä viesteissä näkyvä katkeruus ja aggressiivisuus näkyy kanssakäymisessä läpi
- Olet kummallinen sanoin määrittelemättömällä tavalla
- Olet pihi rahankäyttäjä (eivät naiset etsi ylläpitäjää, mutta eivät halua ryhtyä sellaiseksi myöskään itse)
- Et ole aito: teeskentely näkyy aina kuten myös yliyrittäminen ja mielistely
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:49"]
Vaikka olisit kuinka "mukava", syy voi olla esim joku näistä:
- Haiset pahalle
- Olet muuten ällöttävä, esim et pese käsiä tai kaivat kehosi onkaloita
- Kotisi on epäsiisti
- Olemuksesi on epäsiisti
- Et ole huomaavainen toisia kohtaan
- Näissä viesteissä näkyvä katkeruus ja aggressiivisuus näkyy kanssakäymisessä läpi
- Olet kummallinen sanoin määrittelemättömällä tavalla
- Olet pihi rahankäyttäjä (eivät naiset etsi ylläpitäjää, mutta eivät halua ryhtyä sellaiseksi myöskään itse)
- Et ole aito: teeskentely näkyy aina kuten myös yliyrittäminen ja mielistely
[/quote]
Kyllähän niitä syitä löytyy. En yhtään ihmettele että mukavat miehet vittuuntuvat prinsessoihin. Mutta eipä ole minulta pois, rasittavaa vain kuunnella ämmien vinkunaa siitä kuinka kaikki miehet ovat sikoja kun ovat ensin menneet sellaisen sian kanssa nussimaan ja tulleet "petetyiksi".
Kyllä Ap:n käytös jo selviää kirjoituksen tyylistä.
Ei mikään ihme, ettei naiset eivät jonota....
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:44"]
Kyllä Ap:n käytös jo selviää kirjoituksen tyylistä.
Ei mikään ihme, ettei naiset eivät jonota....
[/quote]
Höpötitihöpö. Ämmät juuri haluavat sekopäitä joita voisi yrittää kouluttaa, siinä kuitenkaan onnistumatta. Mutta seksi oli niiiiiiin hyvää.
Mitä se mukava sitten tarkoittaa ap? Miten käytöksessäsi tai suhtautumistavassasi ihmisiin näkyy että olet mukava?
Tunnen tusinoittain mukavia ja komeita miehiä jotka eivät vaan kiinnosta juuri minua. Samoin minä en kiinnosta suurta osaa miehistä vaikka kuinka olisin nätti. Paitsi miehet varmaan aluksi kiinnostuu kenen tahansa ulkonäöstä mutta loppupeleissä sitä kemiaa ei sitten löydy. Paljon on sammakoita pussattava ennen kuin prinssi/prinsessa löytyy. Minä en ainakaan seurustelin kenenkään kanssa ihan vaan sen takia että pitää olla joku. Itsensä pettämistä.