Ihmiset eroavat lihomisen takia
Mieheni sanoo, että suurin osa eroista johtuu siitä, että toinen osapuoli on lihonut. Kommentoikaahan nyt pitääkö paikkansa?
Kommentit (24)
ei ole aitoa rakkautta, jos toisen lihomisen takia haluaa erota. vituttaa, miten pinnalliseksi tää maailma on mennyt.
siis tosta vaan eroavat? eivät edes keskustele asiasta kuin aikuiset?
Noh, kyllä mä saattaisin ruveta "inhoamaan" miestäni jos sen BMI alkais olla 25:n paremmalla puolella.
Mä olen lihonut meidän suhteen aikana noin 50kg ja eipä tuo mies ole viereltäni mihinkään lähteny.
Kehuu kauniiksi ja seksikkääksi päivittäin ja lähes kokoajan hipelöi perssausta tai tissejä. ;)
Eli en siis usko tuohon väittämään sitten yhtään.
No mies on lihonnut meidän parisuhteen aikana 30kg enkä kyllä ajatellut tuon takia eroa ottaa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:38"]
Mä olen lihonut meidän suhteen aikana noin 50kg ja eipä tuo mies ole viereltäni mihinkään lähteny. Kehuu kauniiksi ja seksikkääksi päivittäin ja lähes kokoajan hipelöi perssausta tai tissejä. ;) Eli en siis usko tuohon väittämään sitten yhtään.
[/quote]
No suurimmalla osalla ihmisistä on jokin vaatimustaso, toisin kuin sun miehelläs.
Mies on ihan vilpittömästi sitä mieltä. Itse haluaisin uskoa, että erojen taustalla on jotain järkevämpää syytä. Ap
On yksi syistä jos lihonut ei arvosta itseään, häpeilee, surkuttelee, on estoinen eikä nauti seksistä jne. Muitakin syitä on kuten kaikki tietävät.
Katsopa vanhoja pariskuntia ja mieti...
Kannattaa testata miesten mielipiteet jo suhteen alkuvaiheilla, niin voi sitten helposti karsia ap:n miehen tavoin ajattelevan sekundan pois.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:47"]Mies on ihan vilpittömästi sitä mieltä. Itse haluaisin uskoa, että erojen taustalla on jotain järkevämpää syytä. Ap
[/quote]
En ole ylipainoinen mut en jaksaisi noin tyhmää miestä.
No melko yksinkertainen mies kuplassaan siellä elelee, missä kaikki on mustavalkoista.
Entäs ne erot joissa ei ole kumpikaan lihonut? Vai lasketaanko grammojenkin heitot?
Minulla varmaan toisinpäin eli haluaisin jättää mieheni siksi koska olen lihonut 30 kiloa!
Harmittaa kun hän joutuu katselemaan tämmöistä sotanorsua ja tuntuu että olisin huijannut hänet suhteeseen kanssani.
Joo tiedän, ryven itsesäälissä!
Huomenna olen menossa ostamaan itselleni kivoja vaatteita jos se vähän piristäisi itseä ja saisin niskasta kiinni ja laihdutettua!
Mies kyllä kehuu kaikesta huolimatta ja on sanonut ettei ikinä haluaisi erota ja ei ole koskaan ollut näin onnellinen! Meillä on siis myös lapsia.
Mies on aivan ihana ja siksi harmittaakin kun olen syönyt itseni siaksi..
Harmi, että tuli pari lasta tehtyä tämän typeryksen kanssa. Mutta onneksi olen lihonut n. 10 kg, niin miehellä on syy erota. Ap
Ei ollut syy eroon, mutta kyllä se miehen lihominen vei hatkat seksiin. Seksi muuttui tympeäksi ja hankalaksi kun jättimaha oli tiellä, ja eihän semmoinen järin kiihottava näky ole jos rehellisiä ollaan. Pihtaaminen kai ajoi miehen pettämään, ja se johti eroon.
Minulla ainakin pitää paikkansa. Mies rupesi jo raskausaikana kulkemaan tien toisella puolella, ilmeisesti häpesi. Toisen lapsen jälkeen lihosin tosi paljon ja hiuksia lähti, joten olin aika kuvatus (miehestä kyllä huomasi). Anteeksi en antanut ja erohan siitä tuli. Nyt paljastunut kilpirauhanen syyksi, en silloin väsyneenä pienen vauvan äitinä edes väsymykseltäni tajunnut asiaa, mutta nyt asia hoidossa ja toivottavasti näin yh:na parannun joskus ja elämä voisi taas hymyillä!
15 korjaa: Halut. Äääh tämä oikoluku.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:59"]
Kannattaa olla valmiiksi läski kun rupeaa suhteeseen, mä olen vaan laihtunut.
[/quote]
älä laihdu liikaa. senkin takia voi joutua eroomaan.