Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei pidä vihki/kihlasormuksia?

Vierailija
25.09.2006 |

Minä olen tälläinen, en pidä sormuksia vaikka molemmat löytyy, mieheni pitää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus on vähän liian iso ja pelkään hukkaavani sen. Sitä ei voi pienentää. Mies ostaisi kyllä pienemmän mutta viihdyn hyvin ilman sormustakin.

Vierailija
2/8 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan raaskinnut miehelleni tunnustaa, mutta mun vihkisormus on musta aivan hirvittävän ruma... Ensimmäiset viis vuotta pidin sitä kiltisti, mutta noin vuosi sitten tajusin, että eihän siitä meidän rakkaus mihinkään häviä, jos pistän sen korulippaaseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pienennetty ja samalla poistettu timanttejakin kun ei muuten pienennys onnistunut.

Vierailija
4/8 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin kun oli 18v ja sormus jäi sitten pieneksi. Tässä viimeiset 5v on puhuttu kerran vuodessa että ai niin, pitäisi se sormus suurentaa.

Vierailija
5/8 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungin sen sormuksen tonne yhteen väliin, enkä jaksa ottaa pois.

Vierailija
6/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla johtuu siitä että olen ollut raskaana tai imetysturvoksissa kihla-/vihkiajasta eli 3 vuodesta vissiin 2. Tekisi mieli pitää mutta tänään viimeksi kokeilin ja menihän se tuosta nimettömän nivelestä melkein yli... :( No, pian taas. Rv 37 menossa.

Vierailija
7/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattaa mennä parikin viikkoa sormus sormessa, sitten taas saattaa mennä kuukausikin etten pidä lainkaan. Vähän senkin mukaan, miten pukeudun ja missä kunnossa kynnet ja kädet ovat. Mieheni ei pidä koskaan sormusta.

Vierailija
8/8 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä edes syytä miksi itse en pidä sormuksia. Mies ei pidä koska pelkää hukkaavansa sormuksen, kun se pitäisi ottaa aina töissä pois sormesta.