Onko 40v vanha?
Mitäs mieltä ootte 18-24v neitoset? Oonko teistä ihan ikäloppu?
Mies-75
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:18"]
Mitäs mieltä ootte 18-24v neitoset? Oonko teistä ihan ikäloppu? Mies-75
[/quote]
Ikäloppu on jo..
ei kiinnosta nuoria naisia noin vanhat guppet
[/quote]
Mä en vain ymmärrä, mistä kumpuaa naisten tarve yrittää kertoa mitä toiset naiset haluavat. Ymmärrän sen, jos joku kertoo ettei itse pidä vanhemmista miehistä, mutta miksi täytyy yrittää kertoa muidenkin puolesta, kun kukaan tuskin kiistää sitä tosiseikkaa, etteikö osa nuoremmista naisista olisi kiinnostunut vanhemmistakin miehistä. Jokin motiivi tuollekin todistelun tarpeelle löytyy.
[/quote]
Varmaan joitain isähahmoa kaipaavia nuoria naisia kiinnostaa vanhat ukot. Panosta heihin!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:18"]
Mitäs mieltä ootte 18-24v neitoset? Oonko teistä ihan ikäloppu? Mies-75
[/quote]
Ikäloppu on jo..
ei kiinnosta nuoria naisia noin vanhat guppet
[/quote]
Mä en vain ymmärrä, mistä kumpuaa naisten tarve yrittää kertoa mitä toiset naiset haluavat. Ymmärrän sen, jos joku kertoo ettei itse pidä vanhemmista miehistä, mutta miksi täytyy yrittää kertoa muidenkin puolesta, kun kukaan tuskin kiistää sitä tosiseikkaa, etteikö osa nuoremmista naisista olisi kiinnostunut vanhemmistakin miehistä. Jokin motiivi tuollekin todistelun tarpeelle löytyy.
[/quote]
Ja jokin palikka sunkin päästäs puuttuu, kun täällä mammapalstalla tivaat tätä samaa asiaa monen ketjun voimalla. Mene Demiin, siellä on sulle kohderyhmä enemmön kohdillaan.