Onko maskisuositus vielä voimassa?
Ostareilla suositellaan ja monet käyttää, mutta eikö pandemia ole sairastumissien kannalta jo ohi?
Kommentit (24)
Vähentynyt kylläkin, koska laumasuoja jo jonkinlainen ja immeiset käyttää maskia
On ohi ja suositus tarkoittaa vapaaehtoista.
Mä käytän. En oo sairastunut ja en halua sairastua. Sairastan hermokiputautia ja en usko, että olisi kivaa sairastaa koronaa.
Suositus on eli pakko ei ole. Mikäli kauppias kuitenkin toivoo asiakkailta maskin käyttöä niin tarvitsee olla aikamoinen ihmisp***e että jättää sen noudattamatta "koska minulla on oikeus".
Mutta jos korona ei enää tartu ja liikkeellä on oireeton omicron, niin miksi ihmeessä pitäisi käyttää maskia jos mikään ei oikeasti uhkaa??
Vierailija kirjoitti:
Suositus on eli pakko ei ole. Mikäli kauppias kuitenkin toivoo asiakkailta maskin käyttöä niin tarvitsee olla aikamoinen ihmisp***e että jättää sen noudattamatta "koska minulla on oikeus".
Mä olen ilman maskia ja ylpeä siitä. Nyt riittää pelleilyt ja alkaa elämä!
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos korona ei enää tartu ja liikkeellä on oireeton omicron, niin miksi ihmeessä pitäisi käyttää maskia jos mikään ei oikeasti uhkaa??
Haloo!!!
No ei kaikki voi tietty tajuta tilannetta, mut ota edes selvää, kiitos.
Kylläpäs teitä aivopestyjä koronauskovaisia vielä riittää. Jee, plandemia by WEF.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule itselle mitään syytä kyllä mieleen.
Eihän se maski oikeasti edes suojaa, vaikka itsekin olen sitä näihin päiviin asti käyttänyt.
Omaa turvallisuudesta tunnetta se vaan lumevaikutuksena lisää. Ellei oo ffp2 maski
Kärkkäisellä sentään ei pakoteta myyjiä käyttämään naamarättejä! Oli kiva nähdä iloisia myyjiä jotka saavat hengittää vapaasti.
Kun rajoituksia on poistettu ja poistetaan edelleen, niin nythän ne maskit vasta tärkeitä ovatkin, kun kansa tungeksii joka paikkaan turvaväleistä piittaamatta. Ja tuolla yhdelle aikaisemmalle kirjoittajalle: omicron on koronaviruksen muoto eli ei se korona ole mihinkään kadonnut.
Mikään maski ei suojaa viruksilta!
Jos olette nähneet ihmisiä töissä viruslabrassa, niin niillä on "avaruuspuvut".
Sitä maskia saa käyttää tai olla ilman. Minä pidän maskia kun käyn isossa kaupassa mutta lähikaupassa saatan käväistä nopeasti ilmankin. Ei tässä minun toiminnassa varmaan mitään järkeä ole, mutta näillä mennään…
ihan sama onko vai ei
ne käyttää jotka haluaa - esim. riskiryhmäläisen voi olla fiksua käyttää julkisessa liikenteessä parempia maskeja
Käyttääkö ihmiset maskia ryhmäliikuntapaikoissa kuten salilla tai uimahallin saunassa? Jos ei niin miksei??
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän. En oo sairastunut ja en halua sairastua. Sairastan hermokiputautia ja en usko, että olisi kivaa sairastaa koronaa.
Et vuan tiijä. Kyllä sinun olisi kiva sairastaa. Kyllä nämä alapeukuttajat tietää.
(ei kyllä äkkiä vois uskoa millaisia pösilöitä maa päällänsä kantaa. varmaa tietoa että olisi kivaa)
Vierailija kirjoitti:
Ei tartu? Väärin.
Oireeton? Väärin (osalla voi toki olla)
Toki tiesitkin, trollaat vaan
On voimas ja ei olee ohi.