Postinen - vuoden turhake?
Puolet henkilökunnasta irtisanotaan, mutta on varaa painaa ja jakaa tuollaista turhaa paperiläpyskää miljoonittain joka viikko? Hirveää paperintuhlausta ja turhaa jätettä. Tänään Postisessa oli paperinukkeja! Siis omg, niistä onkin ihan valtavasti hyötyä miljoonille suomalaisille kotitalouksille! Pistää vihaksi moinen tuhlaus!
Kommentit (58)
Kai te olette kokeillut reseptiä "Postisen pikainen raparperipiirakka"? :D
Postisessa oli alekuponki videovuokraamoon. Leikkasin kupongin talteen, koska ajattelin, että onpa hyvä tarjous.
Nyt kun katson kuponkia tarkemmin, niin siinä ei kerrota (a) mistä vuokraamosta on kyse, tai (b) mihin asti tarjous on voimassa.
Kupongissa lukee "Ota mukaan: ensi-illan vuokraus 1€!."
Vuokraisin mielelläni tuohon hintaan jos tietäisin mistä ja milloin!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:33"]Mun mielestä on tosi hyvä keksintö. Ennen postista toivoin että sellainen olisi ja olin todella positiivisesti yllättynyt sellaisen tipahdettua postiluukusta. Postisen avulla ne mainokset eivät leviä pisin lattiaa tippuessaan, aiemmin saattoi olla useita mainoslehtisiä metrinkin päässä ovesta ja niitä oli ihan kamalaa keräillä pois. Tykkään paljon.
Paperinuket nähdessäni alkoi vain hymyilyttämään, muistutti omasta lapsuudestani. :) ei tullut mieleenkään ärsyyntyä niistä.
[/quote]
Sua ei näköjään ole vielä irtisanottu...
[/quote]
En ole postissa töissä, vaan opiskelija joka oli kyllästynyt mainoksiin pisin lattiaa :D postisen avulla muistan myös nimipäivät. :)
[/quote]
Joo, mulla löytyy lattialta Postinen ja mainokset erikseen, ei sen lätyskän sisältä, niin kuin ilmeisesti pitäisi. Vitun siistiä ja järjestelmällistä. Ottaa päähän niin, etten halua edes nostaa sitä oranssia paskapaperia oven edestä.
Itse tykkään postisesta hyvin paljon. Tykkään niistä tehtävistä mitä siellä usein on, teen ne aina. Paperinuket oli myös hauskat.
Ai että tekis mieli pistää pystyyn kunnon rovio niistä lehtisistä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:42"]
Ai sillä on oikein nimikin. Minusta tuo on vähintäin 10 vuoden turhakkeista turhin ja samoin minua v..ttaa kun kehtaavat lähettää tuollaista samalla kun ihmisiä irtisanovat ja palveluja ei enää ole missään. HÄPEÄ sinä, joka sait noin typerän idean.
[/quote]Eikö mielestäsi yritys, joka irtisanoo työntekijöitä, saisi kehittää mitään uutta?
Sinänsä Postin irtisanomiset ovat välttämättömiä, koska uusi tekniikka vähentää kirjepostin määrää, ja jos kustannuksia ei nopeasti karsita, postimaksut karkaavat taivaisiin ja lopettavat lopunkin kirjepostin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:24"]
Itse tykkään postisesta hyvin paljon. Tykkään niistä tehtävistä mitä siellä usein on, teen ne aina. Paperinuket oli myös hauskat.
[/quote]Joillain on selkeästi liikaa aikaa. Itse en ole koskaan ehtinyt / jaksanut kurkata mitä siellä sisällä on.
Äänestin vuoden turhakkeeksi. Vois ilmoittaa selfiekepin seuraavana :o
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"]
Muistan lukeneeni ennen Postisen alkua, että ainakin osa niistä lajitellaan koneellisesti. Se on halvempaa kuin se, että jakaja lajittelee mainokset itse.
[/quote]
Ja just joku käsinlajittelu on oikeasti sellaista työtä, jota kenenkään ihmisen ei pitäisi tehdä.
Olen muutaman kuukauden ollut töissä postittamassa ja huhheijaa mitä paskaa! Tuntikausia päivässä istua pöydän ääressä keräämässä eri pinoista lappuja yhdeksi pinoksi ja sitten seuraavassa vaiheessa istuttiin tuntikausia tunkemassa niitä pinoja kuoriin. Kuoriin joutui yleensä myös liimaamaan erillisenä työvaiheena osoitetarran.
Ja firma sai tästä hommasta 50 e per tunti mitä sitä tehtiin...
Eikö kenenkään muun mielestä Postin Postinen ole kätevä?
Ilman Postista ne samat mainokset olis levällään pitkin laatikkoa, hyi. Nyt ne voi halutessaan nakata kätevästi yhdessä Postisessa takkaan jos ei innostus tai aika riitä mainosten tutkailuun.
Äänestäkää vuoden turhake
Ja taas valitetaan! Minusta on hyvä, kun Posti lajittelee itse roskansa. Voipahan sitten heittää suoraan koko Postisen paperinkeräykseen heti postinhaku-reissulta tullessa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:57"]
Eikö kenenkään muun mielestä Postin Postinen ole kätevä?
Ilman Postista ne samat mainokset olis levällään pitkin laatikkoa, hyi. Nyt ne voi halutessaan nakata kätevästi yhdessä Postisessa takkaan jos ei innostus tai aika riitä mainosten tutkailuun.
[/quote]
Joo, ihan hemmetin ekologista.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:41"]Joillain on selkeästi liikaa aikaa. Itse en ole koskaan ehtinyt / jaksanut kurkata mitä siellä sisällä on.
[/quote]
Sanoo av:lla aikaansa kuluttava :)
Ai niin, sä tulit ihan vaan sekunniksi käymään, ja ihan vaan tämän ketjun ajattelit nopeasti lukaista läpi ennen kuin ryhdyt imuroimaan.
P*rkeleen Postinen! Tuntuu että se tipahtaa harvasen päivä luukusta ja saa olla jatkuvalla syötöllä kiikuttamassa roskikseen.
Eikä se vielä mitään, mutta kun me saadaan se miehen kanssa tuplana, oikein molemmille omat lehtiset. :D
Joo nyt ei tule luettua mainoksia edes sen vertaa mitä aiemmin kun ne kaikki menevät kätevästi kerralla keräykseen postisen sisässä :))
Vierailija kirjoitti:
Posti on niin hävettävän huono nykyisin! Olisi pysynyt vain Itellana, ei tuo nostalginen nimi vastaa enää tarkoitustaan.
Postiset on todellakin vuoden turhake.
Etenkin kun se on Posti på svenska, eli firmalle ei keksitty ruotsinkielistä nimeä. Oisko Posten...?!
Hei te jotka nakkaatte suoraan roskiin.Laittakaa Se ei mainoksia-lappu postilaatikkoon niin säästätte luontoa!Ei tule turhaa paperia.