Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällä palstalla käydyt keskustelut koskaan saaneet teitä muuttamaan näkemystänne jostain aiheesta?

Vierailija
20.02.2022 |

Onko joku vaikka kirjoittanut jotain sellaista, jota ette ole tulleet ennen ajatelleeksi, minkä johdosta oma ajattelunne on muuttunut? Koetteko tämän palstan avartavan maailmankuvaamme vai saatteko vai vahvistuuko teillä vain se mihin aiemminkin uskoitte?

Jos olette muuttaneet näkemystänne, niin mistä aiheista?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman. Naurattaa edelleen se muutaman viikon takainen keskustelu, jossa mammat väitti, etteivät EHDI käydä suihkussa, koska vauva ei nuku koskaan. :D 

Minua naurattaa esim. Damiano David -keskustelu (lähinnä siis se kommenttimäärä) ja se alastomana nukkuminen on epähygieenistä -keskustelu.

Tässä on hyvä esimerkki narsismin ajamasta sairaasta miehisestä keskustelukulttuurista. Tämä itse itsensä winneriksi korottama helmi mieheksi meni naisten harrasteketjuun spämmäämään huonoja juttujaan nimenomaisena tarkoituksenaan pilata ja lakkauttaa se. Ihan itse siis tämän tavoitteen siellä muotoili. Mo de vastasi tekemällä ketjusta tähtiketjun. Mitään tällaista nettivainoamista ei tunnettu silloin kun palstalla oli pelkkiä naisia. Kyllähän silloinkin riideltiin, mutta reilusti. Ja kun asia oli saatu riideltyä, siirryttiin seuraavaan aiheeseen.

Vierailija
62/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta pitäisi kieltää lemmikit. Olen oppinut täältä, kuinka kellarissa asuvat naiset yrittävät huijata koiransa suuseksiin laittamalla maapähkinävoita klitorikseen. Sairasta.

Olet uskonut peräkamarinpojan fantasian. Sairaasta puheen ollen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut persujen äänestämisen.

Vierailija
64/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että elämäm koululaiset ovat tiedevastaisempia kuin olisin osannut arvatakaan.

Vierailija
65/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta pitäisi kieltää lemmikit. Olen oppinut täältä, kuinka kellarissa asuvat naiset yrittävät huijata koiransa suuseksiin laittamalla maapähkinävoita klitorikseen. Sairasta.

Tässä kaikki kanssa hyvä esimerkki siitä mitä "lisäarvoa" miehet tuo tälle palstalle. Kaikilta naisilta pitäsi tosiaan kieltää jotain koska ääliömäinen väite jonka mies on kaiken lisäksi luultavasti keksinyt omasta päästään. Koko kommentilla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin nettikiusaaminen.

Vierailija
66/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet uskonut peräkamarinpojan fantasian. Sairaasta puheen ollen.

Onko sinulla joku pakkomielle peräkamarinpoikiin vai miksi jankkaat heistä jatkuvasti?

Vierailija
67/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut miten tiukassa istuu "naiset" ja "miehet" -ajattelu joillekuille. Heille koko ihmiskunta pitää voida lokeroida kahteen. Tungetaan vaikka norsu sormustimeen koska sinne se on pakko saada laitettua.

Sovitaanko että miehet on kaikki sikoja ja naiset on kaikki lehmiä? 

Vierailija
68/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syntynyt oivallus siitä että keskustelijoille ei todellakaan synny mitään oivalluksia!