Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 14v, 11v ja 9v edellisestä liitosta syntyneet lapset ovat olleet meillä viikonlopun yli

Vierailija
20.02.2022 |

eivätkä ole syöneet mitään minun tarjoamiani ja tekemiäni ruokia vaan mieheni on heille pizzeriasta pizzaa tilannut ja Mcdonalista ruokaa hakenut sekä limsaa, energiajuomia, karkkeja, perunalastuja ja suklaata ostanut ja sitten mies on ihmetellyt että miksi minun 10v, 8v ja 6v lapseni sekä meidän 3-vuotiaat kaksoset ovat kiukutelleet eivätkä suostuneet syömään tekemääni kaalilaatikko ja kalakeittoa kun hänen lapsensa samassa ruokapöydässä vetävät jotain pizzaa, hampurilaisia, ranskanperunoita ja herkkuja joita mieheni siis ei ole minulle, minun lapsilleni tai meidän kaksosillemme ei ole antanut ollenkaan kun ne ovat olleet hänen ja hänen lastensa ruokaa :-(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mikä kokoonpano. Ihanaa uusperhe-elämää.

Vierailija
2/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mcdonali 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tilannnut myös omille lapsillesi samaa ruokaa? Aika outoa että vedätte eri sapuskoja.

Vierailija
4/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä väkeä kerrakseen..

Vierailija
5/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit toisten poisheittämän ylijäämäukon matkaan. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
6/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaankin kuuluisi haukkua se mies? Ihmettelenpä sen sijaan, miksei koko perhe ruokaile samalla tavalla keskenään? Eli kaikille mäkkäriä, tai vaihtoehtoisesti kaikille kaalilaatikkoa?

Vierailija
7/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna taas satuilee.

Vierailija
8/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtaa wt-touhua. Piti vielä yhteiset kaksosetkin tuon revohkan jatkeeksi pykätä.

Vierailija
9/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satua pukkaa....

Vierailija
10/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Mcdonali??

Vierailija
11/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa moniko uskoo näitä sinun umpipaskoja trollauksiasi.

Vierailija
12/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niin ROSKAA

Vierailija
13/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun juhlitaan noin miesten lasten tuloa, niin parempi tehdä niin, että sinunkin lapset saa herkkuja. Joko sinä/miehesi ostaa. Niille kaksosille ei toki roskaruokaa saa antaa, mutta muuten kannattaa olla tasapuolinen.

Vierailija
14/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä. Miksi kukaan lähtee uusioperhekuvioihin varsinkin jos lapsia molemmilla. Kuka mies on sen arvoinen?

Vierailija
15/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ruokaa kaikille on ollut tapana tarjota meillä, kun on ollut kyläilijöitä.

Selvähän se, että vertailua tulee, kun toiset saa tilausruokaa.

Ymmärrän lapsiasi. Sopikaa jatkossa niin, että kaikki syö samaa sapuskaa.

Ajattelemattomasti tehty, ettei kaikki saanut pitsaa ja burgereita.

Vierailija
16/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikkoa teineille?  Harvempi tykkää. 

Meilläkin sekalainen seurakunta sunmunjayhteiset perhe, mutta samalla tavalla me kaikki niitä herkkuja vedetään mutta myös vähän normaalimpaa. Otetaan kaikki ruokailijat huomioon ja tehdään safkaa joka maistuu kaikille. Yhteiset pelisäännöt ja rento meininki. 

Vierailija
17/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisuli ja sitten se on ihan sama kuin mitä mieltä olette tulossa ja se on niin paljon kuin Suomessa.

Vierailija
18/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtaa wt-touhua. Piti vielä yhteiset kaksosetkin tuon revohkan jatkeeksi pykätä.

Mitä tarkoittaa wt?

Vierailija
19/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tilannnut myös omille lapsillesi samaa ruokaa? Aika outoa että vedätte eri sapuskoja.

Siksi kun mieheni antaa minulle niin vähän rahaa että ei minulla ole varaa omille lapsilleni tilata tuollaisia herkkuja eikä mieheni edes antaisi tehdä niin vaan ottaisi ne pizzat ja muut sellaiset itselleen ja söisi ne itse ja lapseni jäisivät ilman niitä.

Vierailija
20/30 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän tässä on tilata ihan ekana steriloinnit äipälle ja iskälle, sitten haette vaihteeksi vaikka kebabit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme