Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä palstalla käydyt keskustelut koskaan saaneet teitä muuttamaan näkemystänne jostain aiheesta?

Vierailija
20.02.2022 |

Onko joku vaikka kirjoittanut jotain sellaista, jota ette ole tulleet ennen ajatelleeksi, minkä johdosta oma ajattelunne on muuttunut? Koetteko tämän palstan avartavan maailmankuvaamme vai saatteko vai vahvistuuko teillä vain se mihin aiemminkin uskoitte?

Jos olette muuttaneet näkemystänne, niin mistä aiheista?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitykseni naisista on muuttunut naisten täällä kirjoittamien kommenttien takia.

Samoin. En olisi ikinä uskonut, kuinka miesvastaisia naiset oikeasti ovat.

Vierailija
22/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pidin anaaliseksiä likaisena ja paheellisena. Nykyään nautin mahtavista anaaliorgasmeista päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittojutut ovat avartaneet maailmankuvaanne

Vierailija
24/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen todella pettynyt muiden naisten ajatusmaailmaan. Pieni vähemmistö Av:llä on ns. kunnon väkeä. Tällä ei ole mitään tekemistä materian, aseman tai varallisuuden kanssa. Tarkoitan henkistä kunnollisuutta.

Vierailija
25/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ymmärsin, että mieheni oli alkoholisti ja käyttäytyi narsistisesti. Ja että minä käyttäydyin läheisriippuvasti.

Vierailija
26/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ymmärsin, että mieheni oli alkoholisti ja käyttäytyi narsistisesti. Ja että minä käyttäydyin läheisriippuvasti.

<3

Vierailija
27/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on selvinnyt miten paljon kristittyjä vihataan ja miten paljon venäläiset vihaa muita maapallon ihmisiä siionistit arabit.

Vierailija
28/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oivaltanut.

Tietyn ihmistyyppi on kirkastunut. Fakkifanaatikot on hyvä tunnistaa. He parjaavat jotain ihmistä tai asiaa eikä mikään uusi informaatio tai toisen kokemus mene perille. Ei mikään. Oikeassa elämässä heihin ei kannata aikaa tuhlata minuuttiakaan. (mm. psykiatrienparjaaja, maisafanaatikot, koskelahysteerikot, naisia halveksivat ja masennuslääkkeiden haitoista yksisilmäisesti pauhaavat hlöt ovat tällaisia).

Vierailija
29/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä pysty mitenkään arvioimaan kirjoittajan ja tiedon luotettavuutta. Tämä on viihdettä. Itsekin kirjoitan välillä mitä sattuu ihan vaan ärsyttääkseni.

Vierailija
30/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti ole.

Tälle palstalle tulee ne, joilla on jokin vahva mielipide jota haluavat levittää.

Ei IKINÄ käy niin, että "no voi ihme, tuota en ajatellutkaan!"

Hörhöjen temmellyskenttä tämä on.

Vierailija
31/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie s viha on ok ja sallittua nykypäivänä.

Vierailija
32/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskonnot ...väärää opetusta.

Vierailija
33/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kuvittelin aiemmin että suomalaiset ovat järkevää ja älykästä kansaa. Erehdyin pahasti.

Vierailija
34/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on täällä selvinnyt miten rikosten uhreja kohdellaan huonosti.

Vierailija
35/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mmuutto ei kyllä nappaa nykyään ollenkaan, erityisesti siis Afrikasta ja Lähi-idästä tuleva.

Vierailija
36/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhreja syytellään kirjoitti:

Sekin on täällä selvinnyt miten rikosten uhreja kohdellaan huonosti.

Etenkin jos uhri on MIES ja rikollinen on NAINEN.

Vierailija
37/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Suurin osa aloituksista on provoja tai jos ei ole niin argumentoinnin taso on niin huonoa, että ei tule mieleenkään muuttaa omia käsityksiäni.

Vierailija
38/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että parempi että peräkamarinpojat pysyvät pariutumatta. Oon järkyttynyt siitä mimmosta porukkaa ovat ja miten toivottomia mielenterveysongelmia heillä on. Täysin sairaudentunnottomia. Kaiken huippuna pitävät itseään _kiltteinä_.

Vierailija
39/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa sen mt-diagnoosin ja lääkityssuosituksen... 

Olen oppinut tuntemaan Tuksun ja kun joku kysyi, että minkälaista on elää Jollaksessa niin meinasin ehdottaa, että kysyhän Tuksulta... 

Joskus on hauskoja ketjuja - ei muuta mielipidettä mutta voi naurattaa ja sitten on niitä täysin pöljiä ketjuja... 

En jaksa kirjoittaa enempää...

Vierailija
40/68 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla. Ennemminkin harmitus kasvanut, miten tyhmää porukka on.