Ilmoitin tänään miehelleni, etten enää halua seksiä
Koska olen niin kyllästynyt kaikkiin suhteen ongelmiin ja elämän rasittavuuteen lasten kanssa. Viimeiset 2 vuotta olin halukkaampi osapuoli, sekin alkoi tympiä.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:30"]
No tervemenoa sitten. Aloitatko illalla vai aamulla pakkaamaan ?
[/quote]
Miksi ap:n pitäisi mitään pakata?
En saanut tuollaista vastausta. Ehkä mies ei usko, että en enää halua seksiä, kun viimeiset pari vuotta olen sitä koko ajan vongannut. Ap
Mies on siis syyllinen, yhtykäämme kaikki tähän ajatukseen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:31"]En saanut tuollaista vastausta. Ehkä mies ei usko, että en enää halua seksiä, kun viimeiset pari vuotta olen sitä koko ajan vongannut. Ap
[/quote]No eihän teidän suhteessa sitten mikä muutu ???
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:31"]En saanut tuollaista vastausta. Ehkä mies ei usko, että en enää halua seksiä, kun viimeiset pari vuotta olen sitä koko ajan vongannut. Ap
[/quote] muuttuupas. Nyt seksiä ei enää ole ollenkaan. Ap
Molemmat lakkaa saamasta niin se näkyy naamasta
; ) Oletteko te se vittumainen pariskunta meidän naapurista
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:31"]En saanut tuollaista vastausta. Ehkä mies ei usko, että en enää halua seksiä, kun viimeiset pari vuotta olen sitä koko ajan vongannut. Ap
[/quote]Paljonko maksat jos käyn joskus pamputtaa sinua ?
Saako mies hommata itselleen vakipanon?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:42"]Saako mies hommata itselleen vakipanon?
[/quote]ihan vapaasti, niin mäkin saisin. Mutta eipä taida niin tehdä. Ap
Mene ostamaan kaikenmaailman surisuttimia jne jotka fpitää sut tyydytettynä
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:45"]Mene ostamaan kaikenmaailman surisuttimia jne jotka fpitää sut tyydytettynä
[/quote] löytyy jo. Kannoin muuten ilmoitustani tehostaakseni ison laatikollisen seksivälineitä ja asuja varastoon. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:31"]En saanut tuollaista vastausta. Ehkä mies ei usko, että en enää halua seksiä, kun viimeiset pari vuotta olen sitä koko ajan vongannut. Ap
[/quote]
Eli seksiä oli, mutta mielestäsi ei tarpeeksi. Oletteko keskustelleet asiasta kuin kaksi aikuista.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:31"]En saanut tuollaista vastausta. Ehkä mies ei usko, että en enää halua seksiä, kun viimeiset pari vuotta olen sitä koko ajan vongannut. Ap
[/quote]
Eli seksiä oli, mutta mielestäsi ei tarpeeksi. Oletteko keskustelleet asiasta kuin kaksi aikuista.
[/quote] välillä. Mutta ei sekään auttanut. Ap
Älä viitti draamakveen lässyttää.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:56"]Älä viitti draamakveen lässyttää.
[/quote] suunnilleen noin mies vastasi. Siinähän sitten näkee, miten käy. Että olisko kannattanut panna vähän useammin kun olisi saanut koska tahansa. Ap
Pihtailevat miehet on bersiistä. Miksi oot sen kanssa?
Toivottavasti heittää sut ja lapset pihalle.
No tervemenoa sitten. Aloitatko illalla vai aamulla pakkaamaan ?