Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin tänään miehelleni, etten enää halua seksiä

Vierailija
06.07.2015 |

Koska olen niin kyllästynyt kaikkiin suhteen ongelmiin ja elämän rasittavuuteen lasten kanssa. Viimeiset 2 vuotta olin halukkaampi osapuoli, sekin alkoi tympiä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies uskaltaisi taas vapaammin haluta, kun seksilaatikko on varastossa. Monet yrittävät paikata seksielämäänsä leluilla ja asuilla ja sirkustempuilla, vaikka pitäisi paikata henkistä yhteyttä, joka luo vetovoiman ja kiiman.

Vierailija
42/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:04"]Ehkä mies uskaltaisi taas vapaammin haluta, kun seksilaatikko on varastossa. Monet yrittävät paikata seksielämäänsä leluilla ja asuilla ja sirkustempuilla, vaikka pitäisi paikata henkistä yhteyttä, joka luo vetovoiman ja kiiman.
[/quote] ehkä. Silti se kysyi jo eilen että miksi mä sitä laatikkoa vien pois. Kaikesta päätellen mies kuvittelee voivansa kohdella mua miten tahansa ja silti haluan aina seksiä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan nyt tosiaan ajatuskin seksistä sen kanssa suorastaan OKSETTAA! Ap

Vierailija
44/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella epäilen että et ole ihan loppuun asti analysoinut omaa käytöstäsikään. Ymmärräthän että kova kovaa vasten asenne ja negatiivinen reagoiminen eivät välttämättä ole kovin viisas ratkaisu. Vihalla vihaa vastaan vastaaminen harvemmin tuottaa mitään positiivista. Toki ymmärrän jos koet jo käyttäneesi kaikki hyvässä hegenssä esitetyt ratkaisut.

Vierailija
45/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 09:21"]Kertomasi perusteella epäilen että et ole ihan loppuun asti analysoinut omaa käytöstäsikään. Ymmärräthän että kova kovaa vasten asenne ja negatiivinen reagoiminen eivät välttämättä ole kovin viisas ratkaisu. Vihalla vihaa vastaan vastaaminen harvemmin tuottaa mitään positiivista. Toki ymmärrän jos koet jo käyttäneesi kaikki hyvässä hegenssä esitetyt ratkaisut.
[/quote] En ole käyttänyt ja yritän nyt tosissani olla olematta itse miehelle sanallisesti ärsyttävä. Pointti on se, että olen valinnut niin loukkaantunut miehen monista sanoista, että menetin seksihaluni sitä kohtaan. Eitodellskaan ole yksin oma tehtäväni haluja palauttaa. Etenkin kun pysyn näin itse paremmin koossa. Miehen eilinen lähestyminen oli melkein seksialoite, perääntyi vain lopulta kun huomasi mun lähinnä ahdistuvan. Ap

Vierailija
46/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:37"]Mitä sä haluisit että sun mies sitten tekis? Tai siis mikä tässä olisi nyt sun mielestä se paras ratkaisu?
-32
[/quote] oikeastaan mies on jo (yllättävän pian jopa) tehnyt mitä pitää, eli pyytänyt anteeksi ja kertonut haluavansa seksiä kanssani sekä lähestynyt useamman kerran, vaikka itse olen vain jähmettynyt niissä tilanteissa. Ap

Vierailija
48/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelet homon kanssa?

Vierailija
49/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:39"]Miksi seurustelet homon kanssa?
[/quote] Millä perusteella homon?

Vierailija
50/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:37"]Mitä sä haluisit että sun mies sitten tekis? Tai siis mikä tässä olisi nyt sun mielestä se paras ratkaisu?
-32
[/quote] oikeastaan mies on jo (yllättävän pian jopa) tehnyt mitä pitää, eli pyytänyt anteeksi ja kertonut haluavansa seksiä kanssani sekä lähestynyt useamman kerran, vaikka itse olen vain jähmettynyt niissä tilanteissa. Ap
[/quote]
No mutta sehän kuulostaa jo hyvältä alulta parempaan! Anna itsellesi aikaa, olet ollut (ilmeisesti jo pidemmän aikaa) loukkaantunut ja jos halusi on hävinnyt, ei ainakaan pidä suostua seksiin vain sovinnon takia. Kyllä ne halutkin sinulle palaavat.

Vierailija
51/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan jäädä miehellesi työsuhteeseen. Teidän on vain tehtävä  virallinen työsopimus, sillä asia hoituu.Tai pidät hänet itselläsi autonkuljettajana, ym. asiapoikana ja itse  maksat siitä sopivan palkan hänelle  , oma huone miehelle jne.Alkakaa neuvotella siitä kumpi on maksaja ja kumpi palvelija ja missä asioissa. Niinhän se selviää.Saatatte kukaties olla edelläkävijöitä ja suunnannäyttäjiä maassamme noissa järjestelyissänne .

Vierailija
52/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan taas kun huomaan miehen parantaneen tapojensa, mitä kohteluuni tulee. Ja kun olen tavallaan saanut itseni kerättyä. Ei mun ongelma ole haluttomuus sinänsä. Ap

Vierailija
53/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen verran tämä kaikki jätti jälkensä, etten ainakaan vuoteen tule tekemään yhtään aloitetta enkä enää näe vaivaa seksin takia kuten ennen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän