Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin tänään miehelleni, etten enää halua seksiä

Vierailija
06.07.2015 |

Koska olen niin kyllästynyt kaikkiin suhteen ongelmiin ja elämän rasittavuuteen lasten kanssa. Viimeiset 2 vuotta olin halukkaampi osapuoli, sekin alkoi tympiä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:22"]Toivottavasti heittää sut ja lapset pihalle.
[/quote] ai miksi lapsetkin? Ap

Vierailija
22/54 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kantapäät yhteen ja eteenpäin. Mitä tuollaiseen suhteeseen jäädä roikkumaan. Suomi on sinkkuja täynnä joten kyllä sieltä aina joku halukas löytyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä haluisit että sun mies sitten tekis? Tai siis mikä tässä olisi nyt sun mielestä se paras ratkaisu?
-32

Vierailija
24/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja laatikko ja hepenet pysyvät varastossa! En aio enää yhtään myöskään stressata kelpaamistani. Ap

Vierailija
25/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit ap! Täällä toinen nainen, joka on suhteen halukkaampi osapuoli. Tunnen tuskasi.

Vierailija
26/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:10"]Tsempit ap! Täällä toinen nainen, joka on suhteen halukkaampi osapuoli. Tunnen tuskasi.
[/quote] no meillähän ovat nyt osat vaihtuneet, mies sanoi aamulla että olis jopa herättänyt mut yöllä panemaan, ellei olisi arvannut että mulla on menkat kun oli housut jalassa. Ap

Vierailija
27/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti illalla kaksi kertaa halata, olin vain suolapatsaana. Omaa lääkettään saa nyt maistaa! Paitsi etten sen takia ole haluamatta, vaan nyt on mitta täynnä naiseuteeni kohdistuvia loukkauksia. Ap

Vierailija
28/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi mielestänne tehdä, en halua erota, mutta en todellakaan vastata mitenkään miehen yrityksiin lähestyä, vaikka vähän aikaa sitten toivoin niitä enemmän kuin mitään.kai pelkään, että jos alan vastata niihin, alan saada taas paskaa niskaan. En nyt jaksa ajatella edes olevani parisuhteessa, koko ajatus tuntuu ahdostavalta, en saa olla rauhassa oma itseni jne. Ap

Vierailija
29/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tehnyt mieli sanoa samaa kun seksi alkoi olla aina samaa paskaa, kun ennen se oli sentään ollut hyvää muun paskan keskellä.

Vierailija
30/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan panisitte :-)

Vierailija
31/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:43"]Jos nyt vaan panisitte :-)
[/quote] ja kaikki paska suhteessa jatkuisi entisellään? En jaksa enkä halua enää sitä. Jos mies sekä minäkin käyttäydymme paremmin kun minä kieltäydyn kaikesta fyysisestä kanssakäymisestä, valitsen kieltäytymisen. En jaksa enkä halua enää asettaa itseäni alttiiksi loukkaantumisille. Ap

Vierailija
32/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kertoa lisää paskasta?

Vierailija
33/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:56"]Voisit kertoa lisää paskasta?
[/quote] kummankin käytös toista kohtaan. Turha mennä yksityiskohtiin, kun se olisi sitten vain minun versioni. Ap

Vierailija
34/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämän kuukauden loppuun aion kieltäytyä kaikesta fyysisestä kanssakäymisestä, jotta viesti oikeasti menee perille ja jää mieleen. Miksei pidempäänkin, vaikka vuodenkin. Ja todellakin käyttäydyn itse niin moitteettomasti kuin pystyn, mutta mikään fyysinen ei nyt onnistu. Ap

Vierailija
35/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä varmaan itsekin tiedät ja ymmärrät, että jos haluatte saada suhteenne toimimaan, ei teillä ole muuta vaihtoehtoa kuin puhua asiat halki. Todennäköisesti taustalla on joku muu asia kun tuo seksi, se taitaa olla seuraus ja teidän pitäisi selvittää mikä se todellinen syy ongelmiinne on. Yhteisen ajan puute? Läheisyyden puute? Puhumattomuus? Vai jotain muuta?
Jokatapauksessa, tekstistäsi käy selvästi ilmi että olet pettynyt, väsynyt ja tyytymätön tilanteeseen ja se on ihan ok! Sinulla on oikeus tuntea juuri niin kuin sinusta tuntuu. Kuitenkin se loputon uhrin roolissa oleminen ei edesauta tilannetta yhtään. Käsittele tunteesi ensin rauhassa yksin ja kun olet saanut ne itsellesi selväksi, puhu kumppanillesi. Kerro hänelle miltä ja miksi sinusta tuntuu tuo seksin puute, koita olla syyllistämättä ja haukkumatta. Tiedän, että se voi olla vaikeaa, mutta siksi juuri kehoitan sinua ensin rauhoittumaan ja käsittelemään asiaa yksin.
Minä itse kuulun siihen ihmisryhmään joka uskoo että kaikki asiat on selvitettävissä ja kaikesta voi puhua, mutta pitää kuitenkin ymmärtää, että jos päämäärä on sovinto ja yhteinen hyvä, pitää pystyä nähdä asiat myös toisen osapuolen kannalta ja joustaa ja ehkä vähän uhrata ja tyytyä kompromisseihin, sen sijaan että vaatimalla vaatii ja ajaa vaan omaa etuaan eikä jousta yhtään.
Tsemppiä teille, kyllä ne asiat ratkeaa!

Vierailija
36/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 32! Onneksi ollaan kyllä puhuttukin. Mutta nyt vaaditaan tekoja. Itse koen nyt, etten halua olla parisuhteessa miehen kanssa, joka kohtelee mua kuten tuo on kohdellut. Eilen keskustelussa kävi ilmi, ettei mies oikeasti ole suhteeseemme edes kovin tyytymätön, vaikka todella paljon on minua kritisoinut. Ap

Vierailija
37/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon teillä sitten oli seksiä?

Vierailija
38/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselleni oli tosiaan helpottavaa todeta ja päättää, että en oikeasti halua olla parisuhteessa miehen kanssa, joka kohtelee mua niin paskasti. Sillä on mahdollisuus parantaa käytöstään ja itse parannan käytökseni juurikin nyt etäisyyttä ottamalla. Ap

Vierailija
39/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:36"]Kuinka paljon teillä sitten oli seksiä?
[/quote] no oli sitä melkein kerran viikossa. Mutta mies suhtautui siihen usein vastahakoisesti, paitsi jos teki itse aloitteen. Laatuun olin myös tyytymätön. Oma mokani suhteessa oli keskittyä liikaa ja itsekkäästi seksiin, mies oli ihan oikeassa siinä, että jos suhde olisi ollut muuten hyvä, seksikin olisi sujunut. Ap

Vierailija
40/54 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme