Mistä yleisesti ei pidetyistä ominaisuuksista pidät toisella sukupuolella?
Eli näitä turn off listan juttuja, jotka ei ole sinulle turn off, vaan päinvastoin.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]No, en tiedä onko nämä kovin yleisiä turn offeja.
- Pitkät hiukset miehellä
- Ns. naiselliset miehet
- ns. Miehekkäät naiset
[/quote]
Ja siis oho, luin otsikon huonosti. Olen bi joten vastasin nyt näin.
Minusta on viehättävää jos mies meikkaa.
Jos pitkät hiukset miehellä on yleisesti turn-off (ei kai?), niin sitten se!
On positiivista, jos mies ei tajua teknisistä asioista enempää kuin minä, että ollaan tuollaisten taitojen suhteen melko samankaltaisia.
Naisen lihavuus ei ole minulle mikään este. En toki omaa mitään fetissiä, mutta se ei ole turn-off, koska itsellänikin on ylipainoa ja ainahan voi laihduttaa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:04"]Herkkyys miehellä.
[/quote]
Mietin itse laitanko tuon, mutta omissa ajatuksissani päädyin siihen, ettei se kyllä varmasti ole yleisesti turn off:)
Tykkään että miehellä on kalju ja paksu niska
Miehellä pisamat ja hörökorvat :D
Lihavan miehen puolisona silmäni hakeutuvat helposti muihinkin lihaviin miehiin.
-vinot hampaat on söpöt
-poikamaiset piirteet pitkällä miehellä (lyhyillä vaan ärayttää, on silloin liian lapsekas)
Tykkään alle 180-senttisistä miehistä. En ole kyllä ihan varma, mikä on yleisesti ei-pidetty pituus miehillä naisten silmissä.
Poikamainen luuk ja vaatteet, vähän androgyynit kasvopiirteet, mutta kuitenkin korkea ääni. En siis yleensä mieti tuollaisia naisia, mutta tuossa on oma viehätyksensä.
-Mies 29v + 1v-
Mä tykkään kans vinoista hampaista, kunhan siihen liittyy sellainen vekkulihymy. ;) Lisäksi tykkään maastohousuista.
Rusottavista peppurei´istä muuten naisellisilla neidoilla. :)
Pitkistä, mutta hoikista miehistä. Vege-miehistä sekä feministi-miehistä.
No, en tiedä onko nämä kovin yleisiä turn offeja.
- Pitkät hiukset miehellä
- Ns. naiselliset miehet
- ns. Miehekkäät naiset