Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippilahja tutun tytölle, eikä juuri rahaa

Vierailija
06.07.2015 |

Mitä ehdotatte? Tykkää robinista. Melko massan mukaista tyyliä, kontrastisia vaatteita. Tuskin välittää mistään uskonnollisesta lahjasta. Ei mitään satasen lahjaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:09"]

Kaiva kaapista joku oma korusi. Mä olen kierrättänyt omat, käyttämättömät rippilahjani näin...

[/quote]

Niinpä. Älä siis turhaan anna niitä vaivoiksi muille, yleensä ne nimenomaan jäävät käyttämättöminä pölyttymään kaapin perukoille. En itsekään käyttänyt yhtään korua joita sain rippilahjaksi, eikä muukaan sälä (joku pariton muki) ilahduta yleensä ketään.

Nätti kukkakimppu marketista vitosella ja parikymppiä kortin välissä on varmasti todella paljon mieluisampi lahja (minkä ikäiselle tahansa) =)

Vierailija
22/27 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:11"]Voit ostaa vintage-korun panttilainaamosta. Leffaliput, teatteriin liput. Hiuskoru. Aikakapseliin tarvikkkeet.
[/quote]
Ihanan persoonallisia, mutta täältä ei ole mahdollista ostaa. Luulen että leffaliput olisivat ainoat josta varmasti pitäisi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e on hyvä summa. Mieluummin rahana kuin kippona tai kuppina!!
T. Just oli pojan rippijuhlat ja sai monelta vieraalta 20e setelin ja oli ikionnellinen

Vierailija
24/27 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi mukia. Musta ne on turhia, jos ei tykkää siitä sarjasta, en mä ainakaan tee mitään yksittäisillä mukeilla, muutenkin käytän niitä vähän. Se 20e oli musta ihan riittävä lahja silloin kun ripille pääsin, mieluummin se kuin jotain turhaa, ellet tiedä,että tykkää juuri siitä. 

Vierailija
25/27 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:20"]

Niinpä. Älä siis turhaan anna niitä vaivoiksi muille, yleensä ne nimenomaan jäävät käyttämättöminä pölyttymään kaapin perukoille. En itsekään käyttänyt yhtään korua joita sain rippilahjaksi, eikä muukaan sälä (joku pariton muki) ilahduta yleensä ketään.

Nätti kukkakimppu marketista vitosella ja parikymppiä kortin välissä on varmasti todella paljon mieluisampi lahja (minkä ikäiselle tahansa) =)
[/quote]
Unohdin kukat täysin. Joo, hyvältä ja helpolta lahjalta kuulostaa. Varmaan hankala mennä pieleen tuossa. Ap

Vierailija
26/27 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rahalahja 20 eur on tosi hyvä rippilahja tutun tytölle. Korut ja astiat on aina riski, koska aika harvoin sattuu mieleisiä. Parittomia kuppeja ja korurasioissa lojuvia koruja lienee meistä jokaisella - poiskaan ei oikein raaski viskata mutta harvoin tulee käytettyä.

Mikäli tiedät, että tykkää leffoista, hyvä lahja voisi olla leffaliput 2 kpl. Moni nuori tykkää käydä myös kahviloissa - miten olisi 10eur-20 eur lahjakortti vaikka Arnoldsiin tai muuhun lähialueelle sijaitsevaan kahvilaan? Itse tykkäisin myös vaatekaupan 20 eur lahjakortista (esim. monen nuoren suosimat H&M, Ginatricot) vaikka riparini olen käynytkin aikapäiviä sitten.

Vierailija
27/27 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Nomination-palan jossa oli risti. Maksoi 18 €. Varmistin etukäteen, että tytöllä on nomination-koru.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme