Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä yötä?

Vierailija
06.07.2015 |

Listatkaa paikkoja missä viettää yö kun omaa asuntoa ei ole eikä kavereita/sukulaisia/muita joiden luona voisi olla? Eikä rahaa mennä hotelliin tai vastaavaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airbnb

Vierailija
2/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sohva vapaana. Teetkin voin pihvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:11"]Mulla on sohva vapaana. Teetkin voin pihvata.
[/quote]

Kiitos tarjouksesta

Vierailija
4/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couchsurfing tai random poka kadulta/baarista. Kummassakin riskinsä että kannattaa varmaan hommata se oma kämppä, kokeile vaikka päästä johonkin kommuuniin tai vallattuun taloon asumaan.

Vierailija
5/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräyspaperilaatikko, puistonpenkki, putka.

Vierailija
6/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltassa. Tosin kannattaa huomioida, että jokamiehenoikeus sallii vain kahden vuorokauden leiriytymisen tietyssä paikassa, sen jälkeen täytyy vaihtaa paikkaa.

Vierailija
7/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:06"]Teltassa. Tosin kannattaa huomioida, että jokamiehenoikeus sallii vain kahden vuorokauden leiriytymisen tietyssä paikassa, sen jälkeen täytyy vaihtaa paikkaa.
[/quote]

Tää olis kyllä tosi hyvä vaihtoehto, lisäks makuupussi, sais nukuttuakin. Ei puutu ku se teltta, ja se makuupussi :)

Vierailija
8/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko otta minuun yhteyttä tarvitsen  yö  paikkaa olen  siisti ja  rehellinen  lähetä  sähkö postia makeandersen33@gmail.com