Jos oliisit miljonääri, millaisia tärkeitä elämääsi rikastavia viihdykkeitä kodistasi löytyisi? Itellä porealllas, aitoja cubalaiisia sikareita, baaarikaappi aina täynnä viiinaaa.
Kommentit (46)
Rakastan uimista, joten ehdottomasti uima-allas, jotta voin aloittaa päiväni aamu-uinnilla. Mieluiten tosin talo olisi meren rannalla jossain tropiikissa ja voisin hypätä suoraan lämpimään mereen uimaan auringon noustessa.
Bikinibeibejä tarjoilijoina omalla uima-altaallani 😎
Tuosta erottaa juopon, tärkeintä on kaappi täynnä viinaa. Muuta viihdykettä ei keksi. Voi voi.
Kinohuone, kirjasto, pihalla olis hevostalli ja lintula, koirille joku uima-allas että vois talvellakin uittaa ja myös ergonomiset pesutilat niille. Ei olisi jääkaappia/pakastinta vaan kylmiöt jossa oma seinusta ihmisten ruoille ja toinen koirille.
Ennenkaikkea tärkeintä olisi silmänkantamattomiin peltonäkymää eikä naapureita. 😍🥰
Mulla on jo asunto Espanjassa. Saan sen tosin hallintaan vasta kun isäni leski kuolee. Mutta onhan hän jo 74-vuotias. Minä 4-kyt jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uima-allas sisällä ja ulkona. Poreallas. Kuntosali. Viinikellari.
Nämä. Lisäksi oma pieni leffateatterimainen leffahuone. Ulkoporeamme myös. Spa-tyylinen kylpy- ja saunaosasto. Biljardipöytä. Ulkosauna, ranta ja pitkä laituri.
Meiltä löytyy nämä kaikki eikä edes olla miljonäärejä - ainakaan vielä... 😂
Vierailija kirjoitti:
Uima-allas, poreamme, viherhuone, baari, kissan kiipeily huone, joka olisi viherhuoneen yhteydessä.
Valtava sänky. Muuten aika yksinkertainen ja minimalistinen sisustus. Walk-in vaatehuone, ja sellainen hieno meikkauspöytä.
Hierova tuoli...Kelluntatankki. Nyrkkeilysäkki. Sellainen joogaroikkumisliina.
Sauna.
Siinäpä tärkeimmät.
Mä pelastaisin rikkaana kodittomia kissoja ja rakentaisin niille valtavan kissatarhan puutarhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta erottaa juopon, tärkeintä on kaappi täynnä viinaa. Muuta viihdykettä ei keksi. Voi voi.
Miten kaappi TÄYNNÄ viinaa kertoo juoposta? Tyhjä kaappi paljon enemmän kertoisi.
Ostaisin naapurit "ulos", purkaisin talot ja perustaisin suuren puiston, jossa olisi syksyisin kauniisti värjäytyviä lehtipuita ja jossa voisi käyskennellä miettimässä suuria ja ei niin suuria filosofisia ajatuksia.
Kirjastohuone, jossa lokoisa tuoli, jossa voisi lukea rauhassa "tupakkatakissa" mielenkiintoisia kirjoja hyvän musiikin soidessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kaappi TÄYNNÄ viinaa kertoo juoposta? Tyhjä kaappi paljon enemmän kertoisi.
Jos kysymys kuuluu, mitä TÄRKEITÄ elämääsi RIKASTAVIA... Ja vastaus siihen on viinakaappi täynnä viinaa, niin mietipä sitä, juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin naapurit "ulos", purkaisin talot ja perustaisin suuren puiston, jossa olisi syksyisin kauniisti värjäytyviä lehtipuita ja jossa voisi käyskennellä miettimässä suuria ja ei niin suuria filosofisia ajatuksia.
Kirjastohuone, jossa lokoisa tuoli, jossa voisi lukea rauhassa "tupakkatakissa" mielenkiintoisia kirjoja hyvän musiikin soidessa.
ja vielä lisättäköön iso makuuhuone, jossa japanilaistyylinen matala tatamisänky
Tilaisin ensi kesän Linna Jatsiin soittamaan Joey Alexander -trion niin ei tarvi matkustaa Amerikoihin asti nimmaria pyytämään
Meillä on baarikaappi muutenkin aina täynnä viinaa, joten ainakaan sitä varten ei tarvitse tulla miljonääriksi. Tosin kun ei ole kohta kahteen vuoteen käyty ulkomailla niin enää ei ole kovin paljon muualta tuotuja erikoisuuksia, joita Suomesta ei saa. Kumpikaan meistä ei polta, joten ei olisi sikareitakaan. Jos tässä asuisimme ja minä saisin yksin päättää, niin ison remontin tekisin ja poreamme voisi olla yksi vaihtoehto, kylpyammeen ainakin hankkisin. Pihakeittiö, puutarhaan kaikki ne asiat, joista olen haaveillut (erilaisia oleskelupaikkoja, ruusutarha jne). Mutta todennäköisemmin varustaisin kakkoskodin jonnekin lämpimämpään.
Ihan ensimmäisenä ainakin hyvinvarusteltu kotikuntosali.
Ainoa toteuttamaton haave mulla on flyygeli ja riittävän iso talo johon se mahtuu. Voisin elvyttää vanhaa soittoharrastusta, lisäksi se on yksi kauneimmista esineistä joita tiedän.
Kirjastohuone. Verstas, jossa ainakin hydraulipuristin ja pari muutakin lelua. Työhuone pehmeille materiaaleille. Kokki. Pihaa jos olisi, puutarhuri ja pari lammasta.
Ei mitään. Käsilaukut olisi kalliimpia ja osakesijoitukset isompia. Jotkut rikkaiden lukaalit on hirveän näköisiä kun niihin on tungettu kaikenmaailman mauttomuuksia viihdytys tarkoituksissa.