Jos oliisit miljonääri, millaisia tärkeitä elämääsi rikastavia viihdykkeitä kodistasi löytyisi? Itellä porealllas, aitoja cubalaiisia sikareita, baaarikaappi aina täynnä viiinaaa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
5-10 naisen haaremi
Okei. No mulla ois sitten 20 alastonta miestä palvelijanani.
Yksi olisi wc-rullatelineenä. Sillä olisi pippelissä se rulla.
Toinen olisi sohvapöytänä ja lepuuttaisin jalkojani sen selän päällä.
Kolmas leuhuuttaisi jollain lehvällä raikasta ilmaa kasvoilleni ja kehuisi minua vuolaasti.
Neljäs tekisi drinkkejä, viides ruokaa, kuudes soittaisi musiikkia ja laulaisi.
Seitsemäs saunottaisi ja hieroisi minua spaassani. Kahdeksas hieroisi perusteellisemmin ja yhdeksäs jatkaisi kun edellinen väsyisi.
Kymmenen siivoaisi yhdennentoista auttaessa ja kertoessa vitsejä.
Nro. 12 olisi puutarhuri, 13. uima-allaspoika.
14. remonttireiska ja huoltoukko. 15. visionääri joka keksisi tekemistä. 16. lukisi minulle ääneen ihanalla asmr äänellään. 17. autokuski.
18. Varaukko, 19. Kampaaja-maskeeraja-stylisti ja
20. Olisi kaikkien edellisten jonkinlainen pomo, kouluttaja ja hänen tehtävä olisi leikata varpaankynteni.
Poreallas, uima-altaat sisällä ja pihalla, pihasauna, iso terassi. Iso keittiö jossa saareke, kiertoilmauuni n. rinnan korkeudella. Kirjastohuone, askartelu/käsityöhuone.
En oo päässyt niin pitkälle. Mun ensimmäinen haave olisi se, että ostaisin asunnon, jossa vähävarainen ystäväni voisi asua.
näin 80-90 luvulla pelihalleissa viettäneenä, niin haalisin flipperit ja kaiken maailman kolikkopelit. jenkki tyylin oma Arcade. baaritiski ja biljardi pöytä....
Vierailija kirjoitti:
Tahdotko ostaa vokaalin?
En. Konsonantin saa ilmaseks ja tässä tapauksessa se riittää.
Jos mulla olisi oikein paljon rahhaa hiin lahjoisin helssinkin vesilaitoksen ukon lirauttamaan pikkasen "erikois litkua" vesijohtoveteen niin päästäisiin viherkommareista ja wokettajista kertaheitolla.