Laitoin maitoa hiuspohjaan/hiuksiin
Teki hiuksista pehmeät, tuuheat.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:20"]Entä soijamaitoa? Itse juon sitä
[/quote] uskosin että soveltuu
Itse laitoin mehukattia ja pari grillimakkaraa. Ans kattoo, miltä näyttää parin tunnin muhimisen jälkeen
Onhan sitä kaikenmaailman kananmuna, olut, hunaja, öljy yms. juttui ihmiset kokeilleet/käyttäneet hiuksiiin. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:24"]Itse laitoin mehukattia ja pari grillimakkaraa. Ans kattoo, miltä näyttää parin tunnin muhimisen jälkeen
[/quote] yksinkertanen...
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:24"]Itse laitoin mehukattia ja pari grillimakkaraa. Ans kattoo, miltä näyttää parin tunnin muhimisen jälkeen
[/quote]ihme ettei nuotioo viel lisäks päähä
Jos on saanut onnettoman ohuet hiukset ei ne ne siitä tuuheudu vaikka mitä iskisit päähän. Ainoa keino lienee kampaajan teippaamat lisäkarvat mutta niihin ei ole varaa ja maitokin tuli juotua. Kaljan joi rakas tyttäreni
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:19"]Mistä ap keksit tuon maitokäsittelyn?
[/quote] kokeilun halusta :D en oo kuullut että olisi joku kokeillut sellasta. Ykskaks tuli idea päähän.