Harrastatteko seksiä jos sinulla/naisellasi on menkat
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:29"]No ei tod.
[/quote]
Ette edes vaikka sinulla olisi kondomi? Ettekä edes silloin kun nainen on pessyt huolellisesti alapäänsä ja emättimensä?
Ei koskaan sillai, että mulla on. Naisella kyllä välillä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:29"]No ei tod.
[/quote]
Ette edes vaikka sinulla olisi kondomi? Ettekä edes silloin kun nainen on pessyt huolellisesti alapäänsä ja emättimensä?
[/quote]
Ei. Mahaan sattuu eikä tee mieli.
Kyllä vaan, jos siltä tuntuu... Ja hyvin usein tuntuu =)
Tarkoittaako "seksiä" tässäkin vain yhdyntää? Sitä emme tee vuodon aikana, mutta onhan naisella lämpöiset kädet ja pehmeä suu miehen ilahduttamiseen.
Kyllä, mutta ei yhdyntää. Annan miehelleni suuseksiä, hän hyväilee rintojani ja suukottelee vatsaa ja kaulaa. Edelleenkään seksi =/= yhdyntä. :)
Viime yönä viimeksi.. Ei kato aikaa eikä paikkaa jos sille päälle sattuu. Ja kun se ei satu mitenkään vaikka onkin menkat eikä muutenkaan haittaa niin mikäs siinä. Antaa palaa hei =)
Miehen soolon katseleminen on oikein kivaa seksiä sekin, kun itse on toimeenPANOkiellossa.
Ei mutta otan kyllä suihin mieheltäni jos häntä tekee mieli
No, eipä me muutenkaan harrasteta juuri koskaan seksiä... Huoh, joo olen ruma ja lihava!
Ei. Vuodan hyytymiä, riekaleita, limaa ja verta. Kramppaan sikiöasennossa ja ripuloin. En ymmärrä miten joku pystyy.
Toki harrastamme jos siltä tuntuu. Luulin että se on ihan normaalia?
Joskus jos hänellä sattuu olemaan silloin kun nähdään. Asutaan eri paikkakunnilla.
Hyvin harvoin. Joskus suihkussa jos kauhee kiima päällä.
Ekana päivänä ei pysty, sillon olen liian kipeä. Muuten ei ole engelmaa.
Ja onko muut huomanneet sellaista, että menkat saattaa jäädä päivän pari lyhyemmiksi, jos harrastaa seksiä niiden aikaan? Mulla ainakin joskus. Ja menkkakivutkin ovat vähäisemmät, vaikken edes saisi orgasmia.
No ei tod.