naisen naamakarvat.. kamalaa
Ystäväni äidillä on kasvoissaan pari tosi pitkää, oisko 3 cm valkoista karvaa. Häiritsee kamalasti kun kattoa, inhan näköstä. Ihmettelen miksi ei ole niitä poistattanut.
Kommentit (17)
Minä nypin omat naamakarvani. En tarvitse toisten apua. :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:40"]
[/quote]
WAU. Haluatko keksin palkinnoksi kun olet niin reipas?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:40"]Minä nypin omat naamakarvani. En tarvitse toisten apua. :)
[/quote]
Taitaapa olla niin että vanhemmat ihmiset eivät taida niitä karvojaan niin helposti nähdä..Mutta ylpeä saat olla itsestäsi.
Harmaat viikset ovat kauneinta vanhenevassa naisessa.
Olen eläköitynyt varsinaisesta työstäni ja nyt harkitsen liittymistä sirkukseen. Terv. parrakas nainen
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:56"]
[/quote]
[/quote]
Tietenkin. Mieluiten sellainen täytekeksi, kiitos. :)
Tässä kohdassa lieneen järkevää muistuttaa ap:ta ja kaikkia muitakin tyttöjä, että karvainen on teidänkin tulevaisuutenne. Pitäkäähän pinsetit tanassa, siskot!
Onneksi olen hyvin vaaleaihoinen, enkä muutenkaa karvaisimmasta päästä, mutta naamakarvat ovat tulleet minullekin iäkkäämpänä. Joudun säännöllisesti nyppimään leukaperästä n. 4-5 pitkäksi kasvavaa karvaa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:39"]
Onneksi olen hyvin vaaleaihoinen, enkä muutenkaa karvaisimmasta päästä, mutta naamakarvat ovat tulleet minullekin iäkkäämpänä. Joudun säännöllisesti nyppimään leukaperästä n. 4-5 pitkäksi kasvavaa karvaa.
[/quote]
Niinhän sä luulet, että vaiva ei koske vaaleaihoisia. Minäkin olen vaaleaihoinen, silti minulla kasvaa karvoja, jotka muuttuvat jossakin vaiheessa tummiksi ja paksuiksi. :P
Aloin naamakarvaantumaan noin 36-vuotiaana. Eipä sille oikein mitään voi, mustat koitan nyppiä pois ennen kuin muut huomaa. Pinsetit käytössä käytännössä päivittäin :/
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:28"]
[/quote]
[/quote]
Tässä kohdassa lieneen järkevää muistuttaa ap:ta ja kaikkia muitakin tyttöjä, että karvainen on teidänkin tulevaisuutenne. Pitäkäähän pinsetit tanassa, siskot!
[/quote]
En tarvitse pinsettejä kuin kulmakarvojen nyppimiseen. Kasvoissani ei ole karvoja ja muut karvat lähtevät sokeroinnilla. Olen käynyt sokeroinnissa monta vuotta eikä karvat enää kasva samanlaisina takaisin. :-)
Mulla ei pinsetit riitä,parta on ajettava epilaattorilla jokatoinen päivä. Kyllä on lystiä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En tarvitse pinsettejä kuin kulmakarvojen nyppimiseen. Kasvoissani ei ole karvoja ja muut karvat lähtevät sokeroinnilla. Olen käynyt sokeroinnissa monta vuotta eikä karvat enää kasva samanlaisina takaisin. :-)
[/quote]
Lucky you. Minulla karvat kasvavat sokeroinnin jäljiltä entistä tuuheampina ja entistä vahvempina ja tummempina. Ärsyttää tuollaiset katteettomat nettimainospuheet.
PCO-nainen
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:12"]
Mulla ei pinsetit riitä,parta on ajettava epilaattorilla jokatoinen päivä. Kyllä on lystiä.
[/quote]
Minä nypin alapään karvat pinseteillä. Ei edes satu yhtään. Oikeastaan se on aika rentouttavaa ja tulee TODELLA siistiä jälkeä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:39"]
[/quote]
Minä nypin päivittään varmaankin noin 400-500 mustaa karvaa, ja silti sheivaan ja epiloin joka päivä. Älkää hei viitsikö natista, jos teillä ei ole mitään oikeita ongelmia. Ette ymmärrä meitä apinoita. Ugh!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:12"]
[/quote]
Ole onnellinen, jos pärjäät noin harvalla tahdilla. Minä epiloin varmaan kolme kertaa päivässä.
Tuttua mulle, ei hetkauta enää.
T. Puumanmetsästäjä
Mun mummolla kasvaa mustia pitkiä karvoja pitkin naamaa. Käyn vanhainkodissa säännöllisesti tapaamassa mummoa ja samalla hän pyytää nyppimään naamakarvat :D Onhan se vähän inhaa, mutta mitäpä sitä ei muorin eteen tekisi.