Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hakannut / uhannut hakata

Vierailija
06.07.2015 |

henkilön, joka on jättänyt sinut epäreilulla tavalla? Esim. vain "kadonnut", keksinyt tekosyitä, paljastunut varatuksi tai ei muuten ole antanut kunnon selitystä miksei halua olla kanssasi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan hakannut ketään, ainoastaan lapsena joskus nahistellut sisaren kanssa. En voi kuvitella, että hakkaisin ketään.

Vierailija
2/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmuuden vuoksi uhkailen kaikkia jotta pysyvät kurissa, mutta olenkin jokaisen AV-mamman unelma ALFA-UROS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it.

Vierailija
5/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Mutta miehelle oon joskus sanonut kun on ollut raivostuttava että tekis mieli antaa selekää. Esim. Siinä jouluvaloketjussa. En silti anna.

Vierailija
6/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta muunlaista kostoa olen kyllä miettinyt, mutta en toteuttanut. Mieluisin kostofantasia ystävääni kohtaan oli että jos hän saa lapsia niin potkin hänen lastenvaununsa kumoon. Mutta sitten sain kuulla, että se maho ämmä kärsi lapsettomuudesta ja sai lapsia vasta vuosia myöhemmin kuin mä! Silloin en olisi enää muuta kuin säälinyt niin paljon, ettei mun ois enää tarvinnut mitään kaataa, olisin vain purjehtinut ohi omien ihanien, paljon isompien lasteni kanssa jo hänen ohitseen antaen hänen näyttää kääpiöinensä aivan luuserilta.

Vierailija
7/7 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:33"]En ole, mutta muunlaista kostoa olen kyllä miettinyt, mutta en toteuttanut. Mieluisin kostofantasia ystävääni kohtaan oli että jos hän saa lapsia niin potkin hänen lastenvaununsa kumoon. Mutta sitten sain kuulla, että se maho ämmä kärsi lapsettomuudesta ja sai lapsia vasta vuosia myöhemmin kuin mä! Silloin en olisi enää muuta kuin säälinyt niin paljon, ettei mun ois enää tarvinnut mitään kaataa, olisin vain purjehtinut ohi omien ihanien, paljon isompien lasteni kanssa jo hänen ohitseen antaen hänen näyttää kääpiöinensä aivan luuserilta.
[/quote]

Hyi oot sairas. Ei se hänen lastensa vika oo. Millainen ystävä olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän