Työttömien kutsuhuuto
Ilmoittakaa työttömät itsenne. Kauanko olet
ollut työtön ja oletko hakenut aktiivisesti töitä? Vaikuttaako työttömyytesi kestoon jotkut omat syyt, kuten laiskuus tai saamattomuus?
Itse olen ollut 4 kk työtön ja satunnaisesti hakenut töitä. Laiskuus yksi isoimmista syistä ja jotenkin kai ahdistaa uuden työpaikan saaminen ja haastatteluissa juoksu yms.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:35"]
Ilmoittakaa työttömät itsenne. Kauanko olet ollut työtön ja oletko hakenut aktiivisesti töitä? Vaikuttaako työttömyytesi kestoon jotkut omat syyt, kuten laiskuus tai saamattomuus? Itse olen ollut 4 kk työtön ja satunnaisesti hakenut töitä. Laiskuus yksi isoimmista syistä ja jotenkin kai ahdistaa uuden työpaikan saaminen ja haastatteluissa juoksu yms.
[/quote]
No minne olisit päässyt töihin, jos kuvitellaan että et olisi noin laiska?
[/quote]
Ainakin monta henkilöstövuokrausfirman pätkähommista olen kieltäytynyt. Ne voisi poikia jotain mutta ei jaksa. Enkä vastaa puheluihin oikein ikinä jos vaikka henkilöstöfirmasta soitetaan... Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:24"]
Kouluttautukaa lähäreiksi niin saatte töitä.
[/quote]
Paitsi jos hoiva-avustajat vie työt. Eipä ole enää muita ammatteja kuin lääkäri missä on varma tilanne.