Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien kutsuhuuto

Vierailija
06.07.2015 |

Ilmoittakaa työttömät itsenne. Kauanko olet
ollut työtön ja oletko hakenut aktiivisesti töitä? Vaikuttaako työttömyytesi kestoon jotkut omat syyt, kuten laiskuus tai saamattomuus?

Itse olen ollut 4 kk työtön ja satunnaisesti hakenut töitä. Laiskuus yksi isoimmista syistä ja jotenkin kai ahdistaa uuden työpaikan saaminen ja haastatteluissa juoksu yms.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:24"]

Kouluttautukaa lähäreiksi niin saatte töitä.

[/quote]

Paitsi jos hoiva-avustajat vie työt. Eipä ole enää muita ammatteja kuin lääkäri missä on varma tilanne.

Vierailija
22/22 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:35"]

Ilmoittakaa työttömät itsenne. Kauanko olet ollut työtön ja oletko hakenut aktiivisesti töitä? Vaikuttaako työttömyytesi kestoon jotkut omat syyt, kuten laiskuus tai saamattomuus? Itse olen ollut 4 kk työtön ja satunnaisesti hakenut töitä. Laiskuus yksi isoimmista syistä ja jotenkin kai ahdistaa uuden työpaikan saaminen ja haastatteluissa juoksu yms.

[/quote]

No minne olisit päässyt töihin, jos kuvitellaan että et olisi noin laiska?
[/quote]

Ainakin monta henkilöstövuokrausfirman pätkähommista olen kieltäytynyt. Ne voisi poikia jotain mutta ei jaksa. Enkä vastaa puheluihin oikein ikinä jos vaikka henkilöstöfirmasta soitetaan... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla