karhu
Olen mökillä keskellä mettää ja viime yönä karhu kävi mouruamassa pihassa.. nyt olen paskat housussa melkein! Ei oo mun juttuja erämökit! :(
Kommentit (6)
En ole yksin, mut muut nukkui silloin. Enkä nähnyt karhua, mutta siitä "lehmän mörinästä" ei voi erehtyä! Oon vaan tämmöinen paskahousu, vaikka luonnosta tykkäänkin!
Miksihän se mörisi? Tarkoitan että karhut eivät kai liiku äännellen jos ei ole jotain syytä? Onko teillä eläimiä/ruokaa tai ruoaksi kelpaavaa ulkosalla jne..
Jäikö minkäänlaisia jälkiä näkyviin?
Olen itse kuullut karhun murisevan, kulki metsänpuolella kun itse kuljimme tietä pitkin. Oli jalat melko makaronina kun kotiin päästiin..
Koiria on kaksi, pihalla painelevat päivät. Mitään ruokia ei ole jätetty ulos, eikä kalanperkuujätteitä myöskään. Mietin samaa, miksi örisi. Jälkiä en nähnyt pihassa, kauempaa en mene katsomaan. Maasto kangasmetsää lähinnä. No, toivottavasti nalle pysyy metsässä!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:33"] Enkä nähnyt karhua, mutta siitä "lehmän mörinästä" ei voi erehtyä! [/quote]
Kyllä siitä vain voi erehtyä. Hyvin pienetkin eläimet saavat aikaan kummallisia voimakkaita ääniä. Samoin hirvieläimet.
Jos tämä ei ole provo, niin käypä kurkistamassa pihalla jälkiä. Karhu jättää sen verran selvät jäljet, että pitäisi löytyä.
Toivottavasti se oli mäyrä eikä karhu! Ja jos oli karhu niin tosiaan pysyköön metsässänsä vastedes..
Yksinkö olet?
Näitkö sen karhun, sehän on hieno kokemus jos turvallisesti lasin takaa voi ihastella!