Mies antaa numeronsa ja pyytää soittamaan. Haluaako sitä oikeasti?
Ehkä oon pudonnut ajat sitten näistä treffailukuvioista ja siitä mikä tänä päivänä on aitoa ja mikä ei.
En silti tajua, että miksi nähdä vaivaa jos ei kiinnosta. Eli yhteisen yön jälkeen mies pyysi saada laittaa numeronsa mun puhelimeen ja pyysi minua soittamaan hänelle. Ihan itse näpytteli tietonsa puhelimeen enkä edes pyytänyt niitä.
Emmekä harrastaneet seksiä eikä mitään sinne päin. Ihan vaan nukuimme.
En sitten jaksanut soittaa ja muutenkin sellainen tuntuu yli-innokkaalta kun jos samana päivänä kyselee perään. Laitoin vain tekstarin ja kysyin, että kiinnostaako häntä tutustuminen. Tähän en saanut mitään vastausta, joten tämä on minusta outo yhtälö.
Vai onko tämä vaan joku tapa lähteä säilyttäen kasvot kun jättää numeronsa ja esittää kiinnostuneensa? =D
Vaatia soittamaan, mutta oikeasti ei haittaa, vaikka en soittas? ;)
Kommentit (3)
Kauanko lähettämästäsi viestistä on aikaa? Aika outoa jos ei vastaa, ei tuollainen kysymys ole vaikea ymmärtää kellekään normaaliälyiselle miehelle.
Joo. Mietin tuota itsekin, mutta jotenkin samalla ajattelin näin, että hänen olisi siihen helppo vastata, koska en vaan keksinyt muuta syytä miksi olisi sitten yhteystietonsa jättänyt. :) Hän on myöskin kotoisin kauempaa ja tiedän ettei hän ole täälläpäin kauaa, joten jos haluaa tavata vielä ennen lähtöänsä takaisin niin luulisi ettei olisi aikaillut vastaamisen kanssa.
En keksi muuta kuin, että tuliko katumapäälle ajatuksesta. Hämmentävä yhtälö vaan, koska jätti ne yhteystietonsa ja hyvin tarkasti (muutakin kuin puhelinnumeron). Olis ollut ihan tutustumisen arvoinen tapaus, vaikka en mitään suuria tuntenutkaan. :)
Viestin laitoin eilen, joten olisi luullut jo vastanneen jos meinaisi.
Ap
Kiinnostaako tutustuminen on aika vaativa kysymys. Olisit laittanut vaikka, että käytäskö bissellä torstaina, niin miehen olis ollut helpompi vastata siihen :)