Minkä ikäisenä otit ensimmäisen tatuointisi?
Kommentit (30)
20-vuotiaana ensimmäinen, 22-vuotiaana toinen. Lisää tuskin tulee, mutta näitäkään en ole hetkeäkään katunut. Näihin on jo niin tottunut, etten aina edes muista olevani tatuoitu. Etenkin nilkassa oleva pieni kuva sattuu niin harvoin silmiin, että joskus ihan yllättyy kun taas näkee.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:49"]
Olen liian älykäs ottaakseni tatuointia.
Olen hyvä ihmistuntija, ja olen tehnyt havaintoja siitä hetkestä, kun tatuotu näyttää tatuointinsa. Sillä hetkellä huomaa, että kyse on ihmisen yksinkertaisuudesta.
Lisäksi, älykästä olisi ottaa " tilapäinen " tatuointi, jolloin olisi mahdollista leikitella viestinnällä. Oikean tatuoinnin viesti on liian lopullinen, eikä ole mahdollista uudistua, kun se äly juuri sanoo, että mielipiteeni muuttuú ja mikään halu ei ole pysyvää.
[/quote]
Noin "älykkääksi ihmiseksi aika yksinkertaisen ihmisen kommentti. :)
19-vuotiaana. Tatuointi on pieni ja huomaamattomassa paikassa, kuitenkin näkyvillä. Toisinaan en edes muista sen olemassaoloa. Se on silti valtavan merkityksellinen (...niinhän ne kaikki... ;) )ja tuo muistoja. En ole kertaakaan kymmenen vuoden aikana katunut sitä, enkä usko että tulen koskaan katumaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:22"]
Kaikki tatuoidut naiset = wt M40
[/quote]
Entä tatuoidut miehet sitten? Karskeja, komeita, älykkäitä alfauroksia vai?
27-vuotiaana otin ainoan tatuointini. Olin harkinnut sitä n.8 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:49"]
Olen liian älykäs ottaakseni tatuointia.
Olen hyvä ihmistuntija, ja olen tehnyt havaintoja siitä hetkestä, kun tatuotu näyttää tatuointinsa. Sillä hetkellä huomaa, että kyse on ihmisen yksinkertaisuudesta.
Lisäksi, älykästä olisi ottaa " tilapäinen " tatuointi, jolloin olisi mahdollista leikitella viestinnällä. Oikean tatuoinnin viesti on liian lopullinen, eikä ole mahdollista uudistua, kun se äly juuri sanoo, että mielipiteeni muuttuú ja mikään halu ei ole pysyvää.
[/quote]
Noin "älykkääksi ihmiseksi aika yksinkertaisen ihmisen kommentti. :)
[/quote]
Hyvä havainto, kiitos.
Älykkyys on juuri sitä että osaa pukea sanoiksi kaikkien tietämän yksinkertaisen asian. Kuten "nukkuvaa lasta ei saisi herättää" . Nerokas oivallus.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:02"]
Ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa 38-vuotiaana, vuonna 2012. Melkein kymmenen vuotta mietin, sekä kuva että paikka vaihtuivat. En kadu.
[/quote]
Oliko se tatuoinnin otto vähän semmoinen bentsi -hyppy sinulle ?
Älykäs voi käydä mielikuvissaan läpi juuri tämmöiset uskallustyypiset tehtävät, jotka ihminen rakentaa itselleen. Kun käy mielikuvissa läpi tämmöiset niin pääsee siihen tunnetilaan kuin olisi sen hyppynsä jo tehnyt, ja voi järkevämmin pohtia koko homman mielekkyyttä.