Korviin kantautuu vain iloisia uutisia
Lähipiiristä kuuluu vauvauutisia, häitä järjestetään, asuntoja ostellaaan. Ja mitäpä minulle kuuluu? En saanut vaihdettua alaa, koska epäonnistuin psykologian pääsykokeessa, minulla on 10 000 euroa opintolainaa, ei juuri tuloja, asun vuokralla, mieheni on köyhä, olen parhaassa lapsentekoiässä, mutta elämäntilanne ei sitä salli. Naimisiinkaan ei ole varaa mennä. Kaipa tämä tästä joskus iloksi muuttuu.
Kommentit (5)
Toivotaan parasta. Elämme haasteellisia aikoja.
Itse valmistuin unelma-ammattiin ja taloudellisesti pyyhkii melko hyvin. Sitten sain kuulla, että minulla ja miehelläni on aika olemattomat tsäänssit saada lapsi luomusti, tuskinpa edes keinohedelmöityksellä. Vituttaa ja ahdistaa. Tänään sitten uusiin tutkimuksiin.
Tajuatko ollenkaan, että sinun ongelmasi ovat todella pieniä. Itse olen melko varakas mies, mutta sinun kaltaistasi materialistista ruikuttajaa en ikimaailmaailmasa huolisi rinnalleni.
Ap, sinulla on varmasti hyvääkin kerrottavaa. Olet ehkä terve, olet parisuhteessa, sinulla on ehkä runsaasti vapaa-aikaa? Et todennäköisesti ole vielä elämäsi loppupuolella. Sinulle voi tapahtua vielä vaikka mitä hyvää. Ole vastaanottavainen ja tutki elämän mahdollisuuksia.
Työttömänä on aikaa vatvoa elämän huonoja puolia. Toki olen tyytyväinen elämääni osittain, mutta silti tuntuu siltä kuin ne elämän isoimmat jutut ei koskaan tapahdu minulle, vaan aika lipuu ohitseni. Ap