Vastenmielinen ihminen?!
Mikä tekee piirre ihmisestä vastenmielisen teidän mielestä?
Kommentit (61)
Itsekäs typerys joka luulee olevansa maailman napa.
Ahneus ja se kun vielä luulee olevansa jotenkin ovela yrittäessään kusettaa itseään fiksumpia. Ne ilmeet, jotka risteilee tällaisen typeryksen naamalla kun se laittaa parastaan (mikä ei ole paljon).
Epäileväiset, jotka uskoo kaikista ihmisistä aina ekana pahaa. Esim. Kuten toi yllä oleva kommentoija, joka kuvittelee joidenkin olevan jotenki ovelia kusettajia
Osasin kirjottaa, siis "Mikä piirre tekee...". Ja minun mielestä juurikin ylimielisyys on luonteenpiirteistä kyllä pahin. Toinen on myöskin se, että haluaa olla koko ajan äänessä ja keskipisteenä, sitten näkee miten henkilö ärsyyntyy jos jää vähänkin taka-alalle porukassa. Ap
Ihmiset jotka ajattelee kaiken negatiivisesti muista ihmisistä. Esim. Jos joku sanoo et Irmeli lopetti työt firmassa x, niin tää alkaa levitteleen juoruat et Irmeli on saanut potkut. Mietin et kuinka läpeensä paskoja tollasten ihmisten täytyy olla.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:51"]
Epäileväiset, jotka uskoo kaikista ihmisistä aina ekana pahaa. Esim. Kuten toi yllä oleva kommentoija, joka kuvittelee joidenkin olevan jotenki ovelia kusettajia
[/quote]
Heh heh, tässä se ärsytysketjun klassinen, tyyppi joka tekee pitkälle meneviä oletuksia jonkun viestistä :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:52"]Osasin kirjottaa, siis "Mikä piirre tekee...". Ja minun mielestä juurikin ylimielisyys on luonteenpiirteistä kyllä pahin. Toinen on myöskin se, että haluaa olla koko ajan äänessä ja keskipisteenä, sitten näkee miten henkilö ärsyyntyy jos jää vähänkin taka-alalle porukassa. Ap
[/quote]
Pakko huomauttaa, että juuri ylimielisyyttä moni näkee siellä, missä sitä ei ole. Moni pitää esim. lääkäreitä lähtökohtaisesti ylimielisinä, samoin hyvän itsetunnon omaavia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:52"]Osasin kirjottaa, siis "Mikä piirre tekee...". Ja minun mielestä juurikin ylimielisyys on luonteenpiirteistä kyllä pahin. Toinen on myöskin se, että haluaa olla koko ajan äänessä ja keskipisteenä, sitten näkee miten henkilö ärsyyntyy jos jää vähänkin taka-alalle porukassa. Ap
[/quote]
Pakko huomauttaa, että juuri ylimielisyyttä moni näkee siellä, missä sitä ei ole. Moni pitää esim. lääkäreitä lähtökohtaisesti ylimielisinä, samoin hyvän itsetunnon omaavia ihmisiä.
[/quote]
No mutta nimenomaan niitä, jotka ovat aina oikeassa ja aina parempia kuin muut yms. Hyvä itsetunto on aivan eri asia kuin ylimielisyys. Ap
Oikeasti tyhmä ihminen, joka kuvittelee olevansa viisas ja fiksu.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:07"]
Oikeasti tyhmä ihminen, joka kuvittelee olevansa viisas ja fiksu.
[/quote]
Minä en taas koe tätä vastenmielisenä, pikemminkin huvittavana ja hieman säälittävänä. Jätän tälläiset tapaukset huomioimatta koska viisaalla ihmisellä ei ole tarvetta todistella omaa älykkyyttään
Ylimielisyys.