Mies sanoo "olet mulle kuin sisko" ?
Onko mahdollista saada seksiä tällaiselta mieheltä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:53"]
Jossain toisessa ketjussa joku juuri kertoi, että henkisesti epävakailla naisilla on taipumusta tuohon "sekin kyllä haluaa minut, muttei vaan myönnä sitä"-ajatteluun.
[/quote]
Niin no kun tutustuimme niin se kyllä vaikutti tasan sille, että haluaa minut, mutta koska on arka (se on ihan fakta) niin ei rynni ehdottamaan, kuten miehet yleensä tökerösti tekee,
ap
[/quote]
Nyt heräät nainen! Ei halua sua, vaan olla kaveri. Unohda muu.
Jos mies näkee sinut SISKONA, niin unohda turha haikailu. Olet hänelle ystävä - et himojen kohde.
Tai ainakin muiden miesten samanlainen käytös on sitä tarkoittanut, kuin hänen. Mutta oli siinä sitten merkkejä, että saattaa olla vain kaveria, mutta kun mä olen aina se, joka ei ymmärrä, että miehet ois tahtoneet enemmänkin niin...ajattelin, etten halua ainakaan ei-ymmärtää sitten tällä kertaa, mutta itkuhan siitä vain (itselle) seurasi. Harmittaa!!
ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:57"]
En mä jäisi enää siihen seksiä miettimään, jos siskoksi vertaa. Soronoo ja uutta miestä putkeen.
[/quote]
En halua ketään toista. Olen rakastunut häneen. En kai mä voi kun kaipaan rakkautta kaverina hänelle soittaa, jos olen hänelle vain sisko?!
ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:59"]
Jos mies näkee sinut SISKONA, niin unohda turha haikailu. Olet hänelle ystävä - et himojen kohde.
[/quote]
Mitä tarkoittaa, että on minulle ystävä? Mies, joka haluaa olla vain ystävä?
ap
Tää mies on minulle enemmän kuin veli tai ystävä. Haluan hänet, hän voi pitää minusta vain siskona. Seksi ei ole pakko.
ap
En mä jäisi enää siihen seksiä miettimään, jos siskoksi vertaa. Soronoo ja uutta miestä putkeen.