Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tarkastelleet omaa elämäänne...

Vierailija
05.07.2015 |

...ikäänkuin ulkopuolisen silmin?!
Välähdysmäisiä syy-seuraussuhteita vilisee mieleen. Lopputulos on itselle ei niin mairitteleva. Taidan olla aikamoinen kusipää.
Pelottavaa. Muilla vastaavia itseinhorealistisia momentteja?! Onko tämä tällainen ihan tervettä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala yrittää kutsua sinua valtakuntaansa. Tee parannus.

Vierailija
22/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että osa kadehtii vähän turhastakin, toiset taas saattavat väheksyä. Riippuu näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:35"]Luulenpa että osa kadehtii vähän turhastakin, toiset taas saattavat väheksyä. Riippuu näkökulmasta.
[/quote]
?
Miten tämä liittyi aloitukseen?!

Vierailija
24/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tarkastellut. Tämä on ihan mielenkiintoinen harjoitus. Lopputulos on se, että elän juuri sellaista elämää, jota kadehtisin, jos en olisi sellaista vielä itse saavuttanut. Olen myös mukava tyyppi, paljon mukavampi kuin mitä yleensä itsestäni ajattelen.

Vierailija
25/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Koitan välillä tarkastella, mutta ei siitä mitään itseinhoa synny. Joskus oli vaikeaa hyväksyä se, ettei koskaan pysty näkemään itseään tai elämäänsä täysin realistisesti ja puolueettomasti. Kyllä sitä välillä vieläkin miettii, mutta niillä korteilla vaan on pelattava, mitä on annettu. 

Vierailija
26/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suhtkoht tyytyväinen siihen mitä näen. Olisin tosin voinut jo nuorempana haistattaa pitkät sukulaisille ja muulle perheelle niin olisin säästynyt paljolta pahalta ja ongelmalta mutta olin sellainen kiltti tyttö silloin. Kun sitten yks kaunis päivä päätin alkaa elämään elämääni oman näkemykseni mukaan niin oli kuin taivas olis auennut:) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi