Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kiihoittuminen ja kostuminen on kaksi eri asiaa...

Vierailija
05.07.2015 |

Nainen voi olla kiihoittunut olematta kostunut.
Kostuminen on elimellinen toiminto. Kaikilla naisilla se ei vain toimi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mulla kostuu alapää ihan "räpläämisestä". Kiihottumista en tarvitse.

Vierailija
2/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja sama pätee miehen erektioon ja kiihottumiseen.

Vierailija
4/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meikäläisellä alapää kostuu jo aivan pienestä, vaikka en ole omasta mielestä vielä kauhean kiihottunut. Automatkalla paikkaan, jossa tiedän saavani... no vaikka seksistä ei puhuta mitään, olen märkä perille päästyäni. Pienikin sanallinen vihjaisu seksistä ja sama juttu. Liian helppoa... Meno on ollut tällaista nuoruudesta asti ja sama jatkuu, vaikka 40 vuotta tuli jo täytettyä. Kiihottumisen tunne ja kostuminen eivät aina kulje käsi kädessä. Voi kostua paljonkin ennen kuin on todella kiihottunut.

Vierailija
5/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:30"]

Niin ja meikäläisellä alapää kostuu jo aivan pienestä, vaikka en ole omasta mielestä vielä kauhean kiihottunut. Automatkalla paikkaan, jossa tiedän saavani... no vaikka seksistä ei puhuta mitään, olen märkä perille päästyäni. Pienikin sanallinen vihjaisu seksistä ja sama juttu. Liian helppoa... Meno on ollut tällaista nuoruudesta asti ja sama jatkuu, vaikka 40 vuotta tuli jo täytettyä. Kiihottumisen tunne ja kostuminen eivät aina kulje käsi kädessä. Voi kostua paljonkin ennen kuin on todella kiihottunut.

[/quote]

Sama täällä, mutta uskoisin sinun olevan jo jonkin verran kiihottunut automatkalla. Itse ainakin olisin :D

Vierailija
6/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoisti kostuvana tämä onkin joskus jopa kiusallista ja varmaan harhaanjohtavaa uuden seksipartnerin kanssa. Todellisuudessa ei olekaan aina niin valmis suoraan toimintaan kuin mitä keho kertoo Toisin päin saattaa olla taas toisenlaisia ongelmia, en tiedä

Vierailija
7/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän