miksi miehet ovat niin pihalla
naisen seksuaalisuudesta? Eräässäkin ketjussa yksi väitti, että useat naiset eivät nauti yhdynnästä koska eivät saa emätinorgasmia...Ööhh...eihän se orgasmin saamattomuus liity mitenkään siihen, nauttiiko yhdynnästä vai ei. Nainen voi nauttia ihan siitä edes-takas liikkeestä ja yhdynnän fyysisestä tunteesta ja se voi tuottaa hurjan paljon mielihyvää, mutta orgasmi ei silti tule. Ei naisen nautinto yhdynnässä siis ole vain orgasmi, vaan itse yhdyntä.
Tosin tiedän sellaisiakin naisia, jotka eivät kauheasti nauti yhdynnän tunteesta mutta saavat kuitenkin loppujen lopuksi orgasmin emättimen kautta.
Kommentit (15)
No jyystö ees-taas on aika mielikuviteksotonta. Pitää kai vetää tiettyä liikerataa samalla että se kiertää pillun seinämiä. Iso osa naisista ei tykkää että samalla räplää sormella klitorista kun panee, ne pitää hoitaa jotenin erikseen. Kokemuksen kautta oppi. T Mies
Mä tiedän naisen seksuaalisuudesta vaikka mitä, oon opiskellut. Kunpa joskus pääsisin käytännön harjoitteluun
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:49"]
Öö, no pieni vastapallo: mitä sinä tiedät miesten seksuaalisuudesta?
Harvapa meistä on päässyt molempina olemista kokeilemaan.
[/quote]
Tiedän aika paljonkin koska KYSYN mieheltä asiasta. Ja kuten näillä "miestietäjillä" seksikokemukseni eivät ole rattopojista...
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:51"]
No jyystö ees-taas on aika mielikuviteksotonta. Pitää kai vetää tiettyä liikerataa samalla että se kiertää pillun seinämiä. Iso osa naisista ei tykkää että samalla räplää sormella klitorista kun panee, ne pitää hoitaa jotenin erikseen. Kokemuksen kautta oppi. T Mies
[/quote]
Joo, jokainen nauttii sellaisesta yhdynnästä kuin nauttii. Itse naisena nautin eniten juurikin kiivaasta ees-taas-liikkeestä ilman mitään mausteita :)
jos kysyy 100 naiselta miten heitä tulee rakastella niin saa sata eri vastausta... opi siitä sitten :D
lisäksi naiset luulevat, että siemensyöksy on orgasmi vaikka oikeasti se on vain joskus orgasmi
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:12"]
jos kysyy 100 naiselta miten heitä tulee rakastella niin saa sata eri vastausta... opi siitä sitten :D
lisäksi naiset luulevat, että siemensyöksy on orgasmi vaikka oikeasti se on vain joskus orgasmi
[/quote]
Totta. Mutta tämä ei silti selitä idioottimaisia kommentteja, että naiset ei nauti yhdynnästä ja sen muka huomaa siitä, ettei kaikki naiset saa emätinorgasmia.
Voi voi miehet on taas niin idiootteja. Koita nyt päästä yli tästä musertavasta oivalluksestasi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:51"]
[/quote]
Kunhan muistat että jokainen nainen kokee seksin omalla tavallaan eli kaikki mitä edellisen kanssa olet oppinut pitää pystyä hylkäämään jos uusi nainen ei nauti niistä. Itse esim. vihaan tuota "seinämiä myöten kiertämistä", se saa aikaan vain pahoinvointia minulla. Ees-taas tuntuu hyvältä ja varsinkin perinteisessä lähetyssaarnaajassa saan helposti jos mies painaa sisään työntyessään klitorista, ei käsillään vaan kropallaan. Tähän kyllä vaatii sen ettei miehellä saa olla liian pitkä. Ja tärkeää minulle on se, että kun olen laukeamassa, mies jatkaa sitä ees-taas -liikettä eikä lopeta. Se että laukean ei tarkoita että seksi loppuu siihen, mutta se jos mies estää minua laukeamasta takaa sen että minulla häviää halut välittömästi ja seuraavalla kerralla saa ko. mies lämmitellä tosissaan että halut heräävät, samana päivänä on turha enää ruinata.
Mielikuvituksella ei ole väliä vaan sillä että molemmat kuuntelee sitä toista että päästään yhteiseen nautintoon. Minä saan lähetyssaarnaajassa, mielikuvituksetonta ehkä mutta kaikista nautinnollisinta. Tai sitten minun pitää ratsastaa ja keskittyä täysin siihen oman nautinnon hakemiseen, tässäkin osa miehistä nauttii aivan älyttömästi ja toisilla lähes lakkaa seisomasta.
Ja kyllä, joskus vähän väsyneenä ja stressaantuneena kun ei ole paukkuja laukeamiseen, se läheisyys ja muu seksi on aivan tarpeeksi nautinnollista vaikka laukeamista ei tapahdu. Ja sitten kun planeetat on oikeassa asennossa, voi joku ihan muu tuntua nautinnollisemmalta kuin yleensä.
Vaikka kuinka ne aivot valahtaa sinne jalkoväliin niin yrittäkää muistaa että teitä on kaksi siinä sängyssä/auton takapenkillä/baarin vessassa/missä lie ja se toinen ei välttämättä ole sama kuin edellisellä kerralla.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:47"]
naisen seksuaalisuudesta? Eräässäkin ketjussa yksi väitti, että useat naiset eivät nauti yhdynnästä koska eivät saa emätinorgasmia...Ööhh...eihän se orgasmin saamattomuus liity mitenkään siihen, nauttiiko yhdynnästä vai ei. Nainen voi nauttia ihan siitä edes-takas liikkeestä ja yhdynnän fyysisestä tunteesta ja se voi tuottaa hurjan paljon mielihyvää, mutta orgasmi ei silti tule. Ei naisen nautinto yhdynnässä siis ole vain orgasmi, vaan itse yhdyntä.
Tosin tiedän sellaisiakin naisia, jotka eivät kauheasti nauti yhdynnän tunteesta mutta saavat kuitenkin loppujen lopuksi orgasmin emättimen kautta.
[/quote]Monet miehet koulitaan ajattelemaan, että penis on naiselle merkityksetön ja että miehen pitää tehdä kirurgisen tarkkoja temppuja näppylän kokoluokkaa olevien osien luona, jotta nainenkin nauttii. Tätä on tietysti vahvistamassa se tosiasia, että naisilla on yleensä jotakin negatiivista sanottavaa miehen sukuelimistä ja naiset vierastavat niitä visuaalisesti eli pojat alkavat helposti ajatella, että vain "ylimielinen" ja "paha" mies kuvittelee tyydyttävänsä naisen peniksellä. Siihen feministien propagandat päälle. Nuoret miehet voivat jopa nolata toisen nuoren miehen, joka ei ole opetellut ulkoa näitä mantroja oikeaoppiseen naisen kosketteluun liittyen.
Jossakin vaiheessa osa miehistä oppii, että naisille nautinnollisia tekoja on paljon vaikeampi ennustaa, kun taas suurin osa miehistä nauttii samoista asioista. He saattavat myös huomata, että on tilastollisesti merkittävä osa naisia, jotka eivät nauti minkäänlaisesta seksistä.
-Mies 29v + 1v-
Naisen pitää räplätä itse (siitä oppii nauttimaan), koska miehen sormi tulee eri suunnasta ja voi aiheuttaa ikävää vihlontaa. T. Nainen
Naisille uskotellaan että mies tykkää tietyistä asioista. Kaikki mieheni ovat pitäneet erilaisesta seksistä. Nykyiseni ei pidä suihinotaosta ja siitä, että ratsastan. Exä ei muuta toivonutkaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:36"]
[/quote]Monet miehet koulitaan ajattelemaan, että penis on naiselle merkityksetön ja että miehen pitää tehdä kirurgisen tarkkoja temppuja näppylän kokoluokkaa olevien osien luona, jotta nainenkin nauttii.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
REPS
Tämä lause varmaan tiivistää kristallinkirkkaasti naisten ja miesten väliset ongelmat seksin alueella.
Nainen haaveilee romanttisesta illasta, ruusuista ja runoista, sekä intohimoisesta tunnevaltaisesta miehekkäästä rakastelusta, jossa kuiskaillaan rakkauden sanoja ja katsellaan toisia silmiin --- mies taas häärää yksin stressattuna naisen haarovälissä otsalampulla varustettu kypärä päässään ja etsii genitaalialueen kartta yhdessä kädessä ja suurennuslasi toisessa kädessä niitä näppylänkokoisia mystisiä alueita, jossa pitäisi suorittaa niitä kirurgisen tarkkoja toimenpiteitä.
Öö, no pieni vastapallo: mitä sinä tiedät miesten seksuaalisuudesta?
Harvapa meistä on päässyt molempina olemista kokeilemaan.