Doggy style-asento valoisassa yössä, nolottaako ketään
Kommentit (46)
Viittaako tämä nyt siihen tummapersereikä-keskusteluun, joka oli täällä aiemmin. Jos olisi mies niin antaisin, valaistuksesta viis. Normaali järkevällä aivotoiminnalla varustettu uroo ymmärtää, että hormonitoiminnan vaikutuksesta sukupuolielinten pigmentti saattaa iän myötä muuttua.
Ei hävetä, mutta tuntuu itsestä inhottavalle kun oikein tunnen kun maha valahtaa ja heiluu allani. Ja en edes ole yhtään iso!!
Se vaan kiihottaa kun on jotain mikä liikkuu. just ajattelin tehdä uuden aloituksenkin siitä kun on mahtavaa nussia takaapäin naista, kaikki naiset näyttää niin komealta ja seksikkäältä aina tuossa asennossa.
Joskus mietin miten kamalalta peräpukamat mahtaa näyttää mutta mies vaan puuhailee tyytyväisenä ja kuulemma ihailee näkymiä. Outo mies.
Kyllä vähän kun kaikki pullistelee, tursuaa tai roikkuu.
Ulkona hieman mietityttää, moniko näkee.
Ja musta tuntuu että mun peppukin näyttää ihan kulmikkaalle eikä yhtään seksikkäälle.
Jos normaali seksielämä nolottaa jotakuta niin parempi että jätätte ne seksipuuhat suosiolla vaan sikseen ja katsotte vaikka telkkaria kunnes tulee taas syksy ja pimeä. Kaikkea sitä lukeekin täällä...
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:36"]Ei hävetä, mutta tuntuu itsestä inhottavalle kun oikein tunnen kun maha valahtaa ja heiluu allani. Ja en edes ole yhtään iso!!
[/quote]
Hei mä oon iso mahanen niin arvaa miltä musta tuntuu tuo! Yleensä nojailen tyynyyn just tuon takia.
Ei nolota sen enempää kuin päivällä valoisassa tai yöllä valot päällä. Pimeässäkö te yleensä panette?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:46"]
Ulkona hieman mietityttää, moniko näkee.
[/quote]Niin, yllättyikö joku.
Ei nolota, vaikka vatsamakkara ja selluliittipylly roikkuvat ja hyllyvätkin inhottavasti (normaalipainoinen kuitenkin). Miehen mielestä kuulemma maailman kiihottavimmat näkymät :p
Se on varmaan sovinismia ja naisen alistamista?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:43"]
Joskus mietin miten kamalalta peräpukamat mahtaa näyttää mutta mies vaan puuhailee tyytyväisenä ja kuulemma ihailee näkymiä. Outo mies.
[/quote]Sillä ei ole mitään merkitystä. nainen itsessään on jo niin hieno, kaunis näky kontallaan että ei siinä sanat riitä kertomaan. T Mies
No nuorena ei haitannut. Nyt ehkä nolottais tai sit ei, jos mies olisi fiksu eikä kommentoisi mitään ääliömäistä. Mut paha sanoa, koska seksiä en ole harrastanut vuosikausiin.
Jos vilkaisee alaspäin, niin on ihan järkyn näköistä, kun maha oikein roikkuu. Siihen nähden, mitä muissa asennoissa roikkuu, niin tuossa oikein korostuu. Lohduttaudun sillä, että mies on takanapäin eikä nää
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:58"]Jos vilkaisee alaspäin, niin on ihan järkyn näköistä, kun maha oikein roikkuu. Siihen nähden, mitä muissa asennoissa roikkuu, niin tuossa oikein korostuu. Lohduttaudun sillä, että mies on takanapäin eikä nää
[/quote]
Ja jos miehellä on tarpeeksi iso maha, ei näe sen takaa mitään.
Minulla kerran lurahti rehellinen paska. Kivaa oli kun mies pyyhki ripulia munastaan lakanaan.
En anna sitä ja peppua kun pimeässä.