Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä ja kiusaajani

Vierailija
05.07.2015 |

Tuo jätkä kiusasi mua koko lukion. Korvani olivat höröt ja naamani pisamat olivat kauheat. Tänään näin sen kusipään ja se tuli juttelemaan kanssani. Voihan hitto,olin ihan sulaa vahaa. Hän pyysi anteeksi kaikkea ja kertoi myös että on ollut aina ihastunut minuun. Olisi voinut kyllä jotenkin muulla tavalla sen osoittaa. Menen kuitenkin huomenna syömään hänen kanssaan. Se on pilannut koko elämäni,josko nyt voisi maksaa jotain takaisin. Komea mies se on,ja ollut aina. Katsoin äsken itseäni peilistä enkä ole mielestäni ruma. Tuo kusipää on saanut minut aina luulemaan itseäni kauheaksi. Voitte ehkä lukea rivienvälistä että olen hiukan rakastunut.t.neiti26

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lankea narsistin ansaan. Se nöyryyttää sua vielä enemmän. Älä anna sen kusipään tuhota enempää elämääsi kuin mitä on jo tehnyt. Etkö tajua? Ei se kadu, sillä on vain uusi taktiikka, ja sua viedään kuin litran misua.

Vierailija
2/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietii vielä menetkö sen kanssa treffeille?Jos on ollut pipipää niin on jatkossakin. Tosin itsehän valintasi teet. Onnea kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi minulle viestin"sä oot niin söpö" Onko tuo vittuilua vai mitä. Olisi voinut vaikka kirjoittaa että olen kaunis. Vaikka en olekkaan. Oravat ja kissat on söpöjä. Otan vielä pari viiniä.ap

Vierailija
4/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet tyhmä. No, kerro sille nyt ainakin että et tule ikinä antamaan anteeksi sisimmässäsi. Koska se on totta. Toivon että se on totta.

Vierailija
5/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi raottaa jalkoja että näkee onko sillä miehen pelit. Osaako mitään vai täys tumppu!

Vierailija
6/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:56"]

Ap olet tyhmä. No, kerro sille nyt ainakin että et tule ikinä antamaan anteeksi sisimmässäsi. Koska se on totta. Toivon että se on totta.

[/quote]Ehkä en pysty antamaan ikinä anteeksi,mutta olen ollut aina ihastunut tuohon kusipäähän. Vaikka se on pilannut koko elämäni. Aika vähän on itsetuntoa jäljellä. Kaverini kyllä väittävät että olen ihan nätti,mutta kyllä tuo mulkku sai minut uskomaan ettei kukaan minua huoli. Nyt se huolisi itse minut. Vaikeaa..ap

Vierailija
7/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voi olla että olet "ihastunut" anteeksipyynnön tuottamaan tunnetilaan, kiusaajasi sinulle nyt antamaan validaatioon ja siihen, että osa vuosien kiusaamistaakasta keveni nyt. Neuvoisin olemaan varovainen tyypin kanssa. Voisitko todella elää ihmisen kanssa, joka lyttäsi sinua vuosikausia? Tulisivatko vanhat tunteet ja toimintamallit esiin taas esimerkiksi riitatilanteissa? Voitko olla varma, että käytös on vuosien varrella juuri muuttunut? Ja kuten jo ylhäällä sanottiin, kyseessä voi ihan totta olla vaarallinen henkilö, esim. narsisti. Aika vaikeaa kuvitella, että vakavaan suhteeseen riittävä ihastus/rakastus säilyisi vuosikausia eri elämänvaiheiden yli. Vähän kioskikirjaosastoa.

Vierailija
8/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen. Todennäköisesti tyyppi on jotenkin häiriintynyt ja haluaa kiusata sinua lisää. Jos välttämättä haluat tavata sen, sovi tapaaminen julkiselle paikalle. Etene varovasti! Parasta olisi tietysti, jos käskisit tyypin painua helvettiin etkä vastaisi enää sen viesteihin.

Vierailija
9/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös veljeäni kiusattiin koulussa ja nyt se on kiusaajiensa kanssa tosi hyviä kavereita. Eli uskon siihen että ihminen voi tosiaan muuttua parempaan suuntaan. Nämä veljeni kiusaajat nykyään puollustavat veljeäni kaikelta. Veli on sellainen tosi pieni. Uskon siis että tämä mieskin on kasvanut aikuiseksi.ap

Vierailija
10/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiusaaja. Lapsilleni olen opettanut ettei ketään saa kiusata. Olin yhteydessä näihin kiusaamiini ihmisiin,toinen antoi anteeksi ja toinen toivotti hyvää matkaa helvettiin.

Vierailija
11/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiusaamistakin on eri tasoista, oliko kiusoittelua vai ihan kiusaamista ap??

Vierailija
12/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:38"]

Ehkä kiusaamistakin on eri tasoista, oliko kiusoittelua vai ihan kiusaamista ap??

[/quote]Siis ajattelin jo tappaa itseni. Se oli niin kauheaa. Joka aamu sain kuulla korvistani,pisamistani ja laseistani. Opettajat eivät puuttuneet asiaan mitenkään,vaikka siitä kerroin. Silti tohon kusipäähän olin jo silloin rakastunut. Kumpa se olisi tajunnut sen jo silloin. Hienoa kuitenkin että nyt voidaan keskustella asiat läpi. Toivon että se tajuaa mitä on minulle tehnyt.ap

Vierailija
13/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:19"]

Kerran kiusaaja, aina kiusaaja. Varsinkin koulukiusaajat!!!

[/quote]

Missä teini-ikäinen voi olla kiusaaja, jossei koulussa, jossa muutkin teinit ovat?

Vierailija
14/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiva mies. Aivan varmasti.

Vierailija
15/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin työpaikkakiusaajani...ei pyytänyt anteeksi emmekä tervehtineet

Vierailija
16/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas laittoi viestin. Olen niin ihana. Huomenna hiukan jutellaan että olenkohan niin ihana ja söpö.ap. ps. olen huppelissa.

Vierailija
17/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap vaan lankea sen paskiaisen ansaan. Voi olla, että hän haluaa vielä kiusata sinua ja tehdä jonkun tosi v-mäisen tempun.

Vierailija
18/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tarina.

Vierailija
19/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko vähän sekasin?

Vierailija
20/39 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Pojat kiusaa tyttöjä johon kuuluu ihastunut. Siis eskarissa ja ala-asteella. Harvemmin lukiossa.