Minä ja kiusaajani
Tuo jätkä kiusasi mua koko lukion. Korvani olivat höröt ja naamani pisamat olivat kauheat. Tänään näin sen kusipään ja se tuli juttelemaan kanssani. Voihan hitto,olin ihan sulaa vahaa. Hän pyysi anteeksi kaikkea ja kertoi myös että on ollut aina ihastunut minuun. Olisi voinut kyllä jotenkin muulla tavalla sen osoittaa. Menen kuitenkin huomenna syömään hänen kanssaan. Se on pilannut koko elämäni,josko nyt voisi maksaa jotain takaisin. Komea mies se on,ja ollut aina. Katsoin äsken itseäni peilistä enkä ole mielestäni ruma. Tuo kusipää on saanut minut aina luulemaan itseäni kauheaksi. Voitte ehkä lukea rivienvälistä että olen hiukan rakastunut.t.neiti26
Kommentit (39)
Koitan puhelimella kirjoittaa. Otinpahan pari viiniäkin. Mutta odotan huomista ja sitä että saan oikein kunnolla keskustella sen kusipään kanssa. Kerron kyllä sille mitä se on minulle aiheuttanut,mutta siitä huolimatta olen ihan lääpälläni siihen. ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:06"]Koitan puhelimella kirjoittaa. Otinpahan pari viiniäkin. Mutta odotan huomista ja sitä että saan oikein kunnolla keskustella sen kusipään kanssa. Kerron kyllä sille mitä se on minulle aiheuttanut,mutta siitä huolimatta olen ihan lääpälläni siihen. ap
[/quote] Tosi hienoa että kundi pystyy myöntämään, mutta ole varovainen, jos kiusaaminen on ollut pahaa, niin on siinä miehessä jotain vikaa päässä.
Älä nyt helvetissä anna itsesi rakastua siihen kusipäähän. Todennäköisesti pikkupaskiaisesta on kasvanut iso paskiainen. Minä haukkuisin sen pystyyn ja antaisin pakit.
Minua kiusasi yläasteella poika, joka mm. kutsui minua rumaksi ja uhkasi kemiantunnilla heittää happoa naamalleni. Ei takuulla ollut ihastunut. Vihaan sitä kusipäätä vieläkin ja jos törmäisin siihen paskiaiseen jossain, tekisin sille takuulla julmaa väkivaltaa vailla minkäänlaista katumusta.
Meillä opettaja sanoi että rakkaudesta se hevonenkin potkii. Siis sillon kun joku kiusasi jotakin.
Tiedän ainakin 2 entistä oppilasta "kiusattua"jotka on olleet hullujenhuoneella skitsoiluiensa takia.
Miten pahasti sulla oikein heittää päästä, ehkä jokin viivästynyt Tukholma-syndrooma vai mikä? Poika rääkkää sinua vuosikausia, mutta kun kuulet että se pitääkin sinusta niin kaikki onkin ok. Voi helvetti, menkää naimisiin ja kun mies on pieksänyt sinut ja seuraavana aamuna sanoo rakastavansa niin kaikki on anteeksiannettu, eikös vaan
Kerran kiusaaja, aina kiusaaja. Varsinkin koulukiusaajat!!!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:19"]Kerran kiusaaja, aina kiusaaja. Varsinkin koulukiusaajat!!!
[/quote]
Ja kerran kiusattu, aina kiusattu. Valitettavasti.
Onhan minullakin se epäilys että se haluaa minulta vain sitä. Sitä saakin odottaa hetken. Haluan todella oppia tuntemaan hänet kunnolla. Jos tästä suhde tulisi niin ehkä harvat ystäväni siitä eniten järkytyisivät. Niin paljon olen tuota miestä heille haukkunut.ap
No miksei se jätkä voi olla ihan perustyyppi joka on järkevöityny. Aika varauksella kuitenkin suhtautuisin tuommoseen, todennäköisesti vähintään riitatilanteissa lähtee helposti solvaamaan ja latistamaan samaan tyyliin kuin kiusatessaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:44"]
Laittoi minulle viestin"sä oot niin söpö" Onko tuo vittuilua vai mitä. Olisi voinut vaikka kirjoittaa että olen kaunis. Vaikka en olekkaan. Oravat ja kissat on söpöjä. Otan vielä pari viiniä.ap
[/quote]
Pianhan sä olet umpikännissä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:44"]
Laittoi minulle viestin"sä oot niin söpö" Onko tuo vittuilua vai mitä. Olisi voinut vaikka kirjoittaa että olen kaunis. Vaikka en olekkaan. Oravat ja kissat on söpöjä. Otan vielä pari viiniä.ap
[/quote]
Pianhan sä olet umpikännissä.
[/quote]
Aloittaja on kirjoitellu joskus viikko sitten. Nyt joku on nostanu tätä ketjua. Vois kyllä aloittaja kertoa taas miten homma etenee, olis ihan kiinnostavaa kuulla.
Menimme eilen sänkyyn. Saapa nähdä tuleeko tänään takaisin. Osasi se ainakin ihanasti nuolla.ap
Joo tuo lausahdus "rakkaudesta Se hevonenkin potkii"on ilkeintä mitä kiusatulle voi sanoa.Lakaistaan täysin maton alle Se että joku kiusaa.Itse olisin toivottanut hyvää matkaa helvettiin tuolle,ei kukaan muutu kiusaajasta muuksi.Se pahuus on siinä ihmisessä synnynnäisesti.
Oliko sillä edes kunnon kulli? Jos mies on kokovartalokyrpä, niin on mahdollista että itse kulli on jäänyt melko mitättömäksi?
hölmö taidat olla, tai joku tukholmasyndrooman vääristymä..
oikeasti, jos joku oikeasti KIUSAA niin ei kiusaajaan rakastuta,, haluatko vielä rankaista itseäsi? onko tuo kiusaaja sulle joku isäntä ja herra? ainakin saatte aikaan oikein sairaan, kieroutuneen ja oudonsuhteen koska sä ap tarviit ensin terapiaa ja sitten selkärankaa ja itsetunnon, ennenkuin voit alkaa mihinkään suhteeseen, saatikka sellaiseen missä vastapuoli on se joka sulta kertomasi mukaan vei sulta itsetunnon pois ja sai uskomaan että oot ruma,,,et voi olla tosissasi. onko sulla ollu yhtään suhdetta, ootko neitsyt? ikä?
Mulla oli yläasteella luokallani poika joka heitti kuminpaloilla, soitti pilapuheluita ja kasin luokkabileissä selvisi, että hän oli ihastunut. Itse olin kokenut itseni kiusatuksi koska olin epävarma.