MIEHET: Ovatko silmälasit naisella nou nou?
Kommentit (62)
Entä olisitteko deittailleet teininä rillipäistä tyttöä?
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:32"]
Entä olisitteko deittailleet teininä rillipäistä tyttöä? Ap
[/quote]
Kyllä, taisi olla silloinkin luokan kauneimmalla tytöllä lasit. Koko koulun kauneimmalla ainakin oli (ja aina päässä).
Boys don't make passes at girls who wear glasses.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:35"]
Boys don't make passes at girls who wear glasses.
[/quote]
Yhdysvalloissa deittailu on hyvin erilaista kuin pohjolassa
ootko ap sama tyyppi, joka pari viikkoa sitten kyseli täällä, että saako rillipäät ylipäätään osakseen edes iskuyrityksiä tai muuta huomiota esim. baareissa? Oikeesti. Mikä sun ongelma on? Mene huomenna optikolle ja valitse itsellesi uudet, kivat ja trendikkäät kehykset. Ja unohda toi rilli"ongelma".
Mulla on rillit eikä miestä ole haitannut.
Ei se ihan ehdoton ole ja voithan aina illan edettyä ottaa ne lasit pois, löysätä nutturaa sekä nuolla sen kitaraa samalla kun hinkkaat skittaa jalkoväliisi. Tiedät missä se on ihan näkemättäkin. Kun kiltistä tytöstä lopulta tulee tuhma niin se on kaikkein kiihottavinta. Se on ihan myyty lopulta. Lemon into lemonade, you know.
Sellainen viekoitteleva sihteerikkö-look on hot hot.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:26"]
Toivottavasti ei.
[/quote]
Ei todellakaan ole. Eipä sillä juuri ole mitään merkitystä onko niitä vai ei
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:40"]ootko ap sama tyyppi, joka pari viikkoa sitten kyseli täällä, että saako rillipäät ylipäätään osakseen edes iskuyrityksiä tai muuta huomiota esim. baareissa? Oikeesti. Mikä sun ongelma on? Mene huomenna optikolle ja valitse itsellesi uudet, kivat ja trendikkäät kehykset. Ja unohda toi rilli"ongelma".
[/quote]
En ole sama. Olen huonon itsetunnon omaava teinityttö joka on epävarma itsestään silmälasiensa takia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:40"]ootko ap sama tyyppi, joka pari viikkoa sitten kyseli täällä, että saako rillipäät ylipäätään osakseen edes iskuyrityksiä tai muuta huomiota esim. baareissa? Oikeesti. Mikä sun ongelma on? Mene huomenna optikolle ja valitse itsellesi uudet, kivat ja trendikkäät kehykset. Ja unohda toi rilli"ongelma".
[/quote]
En ole sama. Olen huonon itsetunnon omaava teinityttö joka on epävarma itsestään silmälasiensa takia.
Ap
[/quote]
Aivan turhaan ;)
M24
No ei ole. Kun rillejä käyttävä tyttö ottaa lasit pois, se on just kaikkein seksikkäintä. Se miten piirteet muuttuvat, ja kasvojen ilme, silmiä siristäessä, kun ei näe kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:32"]
Entä olisitteko deittailleet teininä rillipäistä tyttöä? Ap
[/quote]
Olen ja minusta just rillipäiset tytöt ovat kauneimpia.
Ihannetyttöni olisi laulaja Sanni joka käyttäisi silmälaseja. Ja osaisi laulaa.
Kai se, miltä nainen silmälasit päässä miehestä näyttää riippuu ihan siitä, miten nainen itse suhtautuu laseihinsa. Jos nainen on niiden kanssa itsevarma niin näyttäähän se hyvältä, mutta jos nainen näyttää anteeksipyytelevältä ja häpeilee lasejaan ja tuijottelee varpaitaan, niin ei varmaan kovin hehkeältä näytäkään. Itse sain ekat lasit yläasteella mutta en pitänyt koskaan laseja vakituisesti kun ne en halunnut. Vasta viime syksynä (22-vuotiaana) päätin että hitto nyt loppui tämä huonon näön kanssa kärvistely (ei mulla ollut piilareitakaan), hankin uudet lasit ja näitä on nyt pidetty melkein koko ajan. Inhoan vieläkin näitä eikä lasit mielestäni sovi minulle, mutta kyllä tämä näkeminen on mukavaa! Välillä tulee lasien kanssa sellainen olo että näytän tyhmältä, mutta jos nämä jotakuta ulkopuolista haittaisi niin voi voi. Olen varattu nainen, mutta jos olisin sinkku ja haku päällä ja jotain miestä kovasti silmälasini häiritsisivät ja mielestään minua rumentaisivat, niin sellainen äijä saisi jatkaa matkaansa.
Ei ole. Kasvojen muotoon sopivat ja suunnilleen muodin mukaiset lasit ovat usein nätit. Tai sellaiset joista ei heti näe että ne on vuodelta 2003. Vähän samalla tavalla tykkään siitä jos naisen pukeutuminen on ajan hermolla, ei tarvitse olla pintaliitomuotia mutta jokseenkin nykyaikainen.