Miehellä useita lapsia eri naisten kanssa - uhka vai mahdollisuus?
Olen vakavassa parisuhteessa erään miehen kanssa, jolla on lapsia eri naisten kanssa.
Mies on kunnollinen, pitää lapsistaan huolta ja on erittäin ihana ja rakastava kumppani.
Ehkä sitä on nyt tullut ajateltua, olenko itse seuraava ex, vai onko tässä joku haaremipuuhailu sivussa? Kumppani on exiensä kanssa erittäin hyviä ystäviä, mutta hän väittää sen olevan lasten etu.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?
Kommentit (47)
Minä skippaan jokaisen ukon jolla on useamman naisen kanssa lapsia, ei kiitos. Iso turn off.
Sinähän sen ratkaiset, mutta itselleni lapset useamman naisen kanssa ovat ehdoton turn off monestakin syystä. Kyky sitoutua parisuhteeseen ja lapseen osoittavat ihmisen luonteesta paljon. Käytännön kannalta minusta ei olisi diilaamaan useiden exien ja lasten kanssa sekavassa suursuvussa. Taloudellinen puolikin merkkaa.
Rasite, pelkkä rasite. Onko mies sitoutumis- vai arvostelukyvytön?
Hah, huomaa kuinka tuomitsevia ovat vauva.fi:n idiootit! xD
Ei kiitos. Pari lasta edellisestä suhteesta vois ehkä mennä, mut jos joka eukon kanssa on pitänyt kotia yrittää leikkiä/kyntänyt puoli kylää tiineeksi... Jättäisin väliin. Selkeästi ei ole jovin uskollinen tai rationaalinen tai sitoutuva mies kyseessä.