Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä useita lapsia eri naisten kanssa - uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
19.02.2022 |

Olen vakavassa parisuhteessa erään miehen kanssa, jolla on lapsia eri naisten kanssa.
Mies on kunnollinen, pitää lapsistaan huolta ja on erittäin ihana ja rakastava kumppani.
Ehkä sitä on nyt tullut ajateltua, olenko itse seuraava ex, vai onko tässä joku haaremipuuhailu sivussa? Kumppani on exiensä kanssa erittäin hyviä ystäviä, mutta hän väittää sen olevan lasten etu.

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Haisee ongelmalta!

Vierailija
22/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap, mutta kateellisia suomalaisia ainakin täällä taas. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin ennen ajatellut, että ottaisin mielellään miehen, jolla aiemmista suhteista lapsia, koska täytyy olla empaattinen ja antaa mahdollisuus ja läpäläpä. Sittemmin olen tajunnut, ettei lapsia hankkineet sinkkumiehetkään edes huoli naisia, joilla on lapsia. Miehet ajattelee paljon enemmän vain omaa etuaan, miksi siis naisten täytyisi olla empaattisia ja vähemmän itsekkäitä.

Vierailija
24/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olisin ennen ajatellut, että ottaisin mielellään miehen, jolla aiemmista suhteista lapsia, koska täytyy olla empaattinen ja antaa mahdollisuus ja läpäläpä. Sittemmin olen tajunnut, ettei lapsia hankkineet sinkkumiehetkään edes huoli naisia, joilla on lapsia. Miehet ajattelee paljon enemmän vain omaa etuaan, miksi siis naisten täytyisi olla empaattisia ja vähemmän itsekkäitä.

Naiset empaattisia ja vähemmän itsekkäitä? xD

Vierailija
25/47 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus tosiaan mihin? Päästä/joutua vielä yhdeksi jalkavaimoksi joukon jatkoksi, päätyä yksinhuoltajaksi, miehen elättäjäksi, kun tämän omat rahat menevät ruokkoihin? Näihin sulla on joo erittäin hyvät mahdollisuudet. Haluatko todella tätä? Haluatko mahdolliselle omalle jälkikasvullesi sekavan perhekuvion?

Ps. Onko se mies eräs entinen mäkihyppääjä?

Vierailija
26/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpit irti siitä miehestä! Hän sinulle satuja kertoilee siitä miten hyvät välit on exien kanssa. Ei pidä paikkaansa. Eikä myöskään se että olisi hyvä isä lapsille. Jos olisi, ei hänellä olisi aikaa sinua tapailla, koska kolmessa lapsessa etä-isänäkin on niin paljon hommaa että aina olisi jotain heihin liittyvää touhua! Mieti nyt vähän ennenkuin vauvakuume alkaa pehmentää päätä: Koska tällä miehellä olisi aikaa sinun lapsellesi? Ihan konkreettisesti siis minä päivinä? Minä viikonloppuina? Minä koulun lomina? Kun on ne (ainakin) 3 muutakin!

Vierailija
27/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku-jussi

Vierailija
28/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri naisten kanssa? Kahden kanssa on jo normaalia, mutta kolmen tai enemmän kanssa ei. Jatkuvaa säätöä lastenhoidon kanssa ja rahaa palaa.

Miten miehelle voi olla sinulle aikaa, jos pitää lapsistaan huolta?

Lapset asuvat meillä suuren osan ajasta ja kun lapset ovat äideillään, silloin ollaan kahdestaan.

Eihän tuossa mitään väärää ole, jos on lapsia ennestään.

Haluatko itse hänen kanssaan omia?

Ainakin sitoutuneelta vaikuttaa ja huolehtivalta isältä, mutta mistä syistä hän erosi existään?

Vierailija
29/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vauva.fi - kateellisten ihmissaastojen ja trollien paratiisi!

Vierailija
30/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vauva.fi - kateellisten ihmissaastojen ja trollien paratiisi!

Ihan asiallisia vastauksiahan nuo ovat olleet, ei pelkkää hymistelyä.

Vierailija
31/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesta?

Vierailija
32/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis pieniä lapsia vain yhden naisen kanssa, niin ei kiitos. Miehen kaikki aika ja raha menee niihin lapsiin ja niin kuuluukin mennä. Ei sillä olis aikaa seurustella tai rahaa harrastaa ja matkustella mihinkään.

Vierailija
33/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin exä hankaloittaa elämää, saati että niitä olisi monta pompottamassa miehen ja sitä kautta minun aikatauluja.

Vierailija
34/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen naisen kanssa ja mikä lasten ikäero?

Ihan eri asia jos vaikka kahdesta liitosta lapset kymmen vuoden ikäerolla kuin kolmen naisen kanssa ja kaikki lapset alle viisi.

Vierailija
35/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on 3 lasta jokainen eri naisen kanssa. Tuntuu että moni nainen ei ole tarpeeksi Nainen että hyväksyisi tuon. 😪

Mistä niitä kunnollisia Naisia isolla N:llä löytää?

M35

3 kertaa todistettavasti et ole pystynyt sitoutumaan perhe-elämään

Vierailija
36/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka. Häntäheikki, joka ei kykene sitoutumaan.

Vierailija
37/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen. Eksiä on paljon ja jokaisen kanssa on lapsia.

Yksikään suhde ei ole kestänyt kovin pitkään.

Mukava mies, mutta tykkää viettää poikamieselämää myös parisuhteessa ollessaan. Viihtyy pitkiä aikoja omilla matkoillaan ja baarikierroksilla.

Vierailija
38/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, jolla 5 lasta ja 4 exää. En tajua mikä niitä naisia vaivaa. Viimeisimmällä naisella on itselläänkin 3 lasta ja kaikilla eri isä

Vierailija
39/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vastuullinen isä ja uskollinen kumppani, niin ei ole mikään uhka.

Ihme maalitus täällä päällä.

Vierailija
40/47 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi, mitä mahdollisuuksia tuossa edes voisi olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän