Cheek tekee paluun!
Kommentit (19)
Vieläkö se aikoo jatkaa samalla lastenlaululinjalla? Eikös miehellä ole ikää jo 33-vuotta? Olin kyllä järkyttynyt siitä "sokka irti" biisistä kun 7-vuotiaat kuunteli sitä...
Toivottavasti vaihtaa jo tukkatyyliä.
En haittais vaikkei tulis. Joka tapauksessa en usko, että kovin kauaa enää aallon harjalla ratsastelee.
Veikkaan, että vaihtaa laululinjalle enemmän ja sillä tavalla yrittää saada lisävuosia siinä aallonharjalla oleiluun. Laulajanahan se menisi ihan täydestä vielä vuosikymmenet. Niin paljon suomalaiset rakastaa discohumppaa, ettei esittäjän iällä väliä.
Homppeli tulis jo kunnolla ulos kaapista samoin kun Antti Tuisku.
Niin, jos se sanoo että pitää vähä pidemmän loman, ja tulee sit takas töihin, niin minkä paluun siinä nyt tekee, teenkö mäkin paluun kun meen kesälomalta takas töihin? Pitäiskö tehdä vaik lehtijuttu?
Eihän se ole edes ollut poissa. Palatakseen täytyisi olla hetki poissa. Miljoonasade voisi tehdä come backin tai Mamba.
Onko Cheek ollut keikkatauon aikana tekemässä uutta musiikkia? Jos on niin se ei ole mikään "paluu" vaan ihan normaalia muusikon elämää. Ensin on musiikin kirjoitus, sitten levyttäminen, julkaisu, promot ja keikkailut, useampia pidempiä kiertueita ja sitten keikkatauolle, jonka aikana lomaillaan hetki akkuja ladaten ja sitten alkaa uusien biisien teko.
Cheek on kovin suomiräppäri heti Uniikin ja Mikael Gabrielin jälkeen
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:47"]
Onko Cheek ollut keikkatauon aikana tekemässä uutta musiikkia? Jos on niin se ei ole mikään "paluu" vaan ihan normaalia muusikon elämää. Ensin on musiikin kirjoitus, sitten levyttäminen, julkaisu, promot ja keikkailut, useampia pidempiä kiertueita ja sitten keikkatauolle, jonka aikana lomaillaan hetki akkuja ladaten ja sitten alkaa uusien biisien teko.
[/quote]
Nimenomaan! Eikä se ees oo ollut "poissa" kovin kauaa.
Vihdoinkin! Aaaaaa ihanaa, oon odottanut tätä kuin kuuta nousevaa! Oikeesti, oon herännyt yöllä itkemään kun ajatus pitkästä tauosta on ahdistanu niin paljon... Kiitos kesän paras päivä tänä aah Cheek on niin täykky <3
Welcome back, King Keekki! You have been missed! Or not.
Jos se olis oikeesti Muumipeikko niin voisin tykätäkin.
Se on muuten vähän Muumipeikon näkönen! Naamasta!