Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun petit

Vierailija
05.07.2015 |

Jäikö yhteen kertaan? Miten pitkälle menitte? Kaduitko? Kerroitko puolisolle? kannattiko kertoa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:13"]

Millaisten kanssa petitte, verrattuna silloiseen kumppaniinne?

[/quote]

Nuorempien, komeiden, mielellään hyvin erilaisten kuin mieheni on. Etsin nimenomaan vaihtelua, kotona sitä samaa paskaa on ihan riittämiin.

Vierailija
22/24 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Ambrosius" time="05.07.2015 klo 19:15"]

En ole koskaan pettänyt, enkä petä. Ex -puoliso petti kahdesti, ja jätin hänet. Nykyisen kumppanin kanssa ollaan asiasta keskustelut, ja eettiset periaatteet ja arvomaailma on samanlainen. Viimeinkin. Housut tulee osata pitää jalassaan, tekosyitä kaikki muut, ja täydellistä itsekurin puutetta. Sodoman ja Gomoran liekki palaa niin vahvasti nykyajan ihmisten silmissä.

[/quote]

Mä oon niin samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:13"]

Millaisten kanssa petitte, verrattuna silloiseen kumppaniinne?

[/quote]

Nuorempien, komeiden, mielellään hyvin erilaisten kuin mieheni on. Etsin nimenomaan vaihtelua, kotona sitä samaa paskaa on ihan riittämiin.

[/quote]

Oletko sitä mieltä, että et voi sille paskalle itse mitään? Ettei se liity sinuun tai ole mitenkään sinun käsiteltävissä oleva asia?

Se kotona oleva paska on kahden kimppaa. Kun on sovittu jotain ja toinen ei sopimusta pidä eikä vaivaudu antamaan samoja oikeuksia puolisolleen, on se paska täysin omassa niskassa. Ihan huolimatta siitä, kuka sitä paskaa alun perin kotiin kärräsi. Jos ei ole riittävästi selkärankaa toimia rehellisesti, niin ihan on oman paskansa luonut ja siinä saa makaa maailman tappiin asti.

Vierailija
24/24 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin useamman kanssa, osan kanssa jäi suutelu/kopeloimis asteelle. Vaatteet pysyivät siis päällä. Muutaman kanssa loppuun asti. Yhden näistä kanssa pidempi "suhde". Ekan kerran varmaan kolmisen vuotta siitä kun oltiin alettu suhteeseen. Syitä on monia, kuitenkin suurimpana selkeästi oma luonteeni ja se että vähän ajauduin miehen kanssa yhteen, en rakastanut häntä.

Tosin en tule kenellekkään lupaamaan uskollisuutta enää ikinä, en tiedä kykenenkö siihen. Enkä myöskään halua kenenkään minulle sitä lupaavan.

En koskaan kertonut exälle, enkä kerro, ollaan kolme vuotta sitten erottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi