Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että miesystävä valehtelee ikänsä

Vierailija
05.07.2015 |

Esittää nuorempaa mitä on.

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voi esim viritellä keskustelua siitä, kuinka ei koskaan näytä hyvältä passikuvassa ja kepeästi ehdottaa että näytä sun henkkarikuva. Olis kummallista jos mies ei näyttäis.

Vierailija
22/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske sormenpäästä renkaat niin saat todellisen iän selville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:02"]Laske sormenpäästä renkaat niin saat todellisen iän selville.
[/quote]
Tämä.

Vierailija
24/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilee että valehtelee tuosta, niin mistä muusta valehteleekaan, ja miksi on tuollaisen kanssa ylipäätänsä?

Vierailija
25/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Vähän sama kuin seksikumppaneiden määrä

Vierailija
26/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:45"]

Pyytäisin nähdä ajokortin/passin/tms.

[/quote]

Tää on ihan sama kuin kysyä petät sä mua. Mitä väliä sillä on? Jos epäilet jotain tuollaista, ei suhteesi ole terveellä pohjalla, pettääpä tai ei.

Vierailija
27/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun väliä ????

Vierailija
28/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:04"]

Mitä väliä sillä on? Vähän sama kuin seksikumppaneiden määrä

[/quote]

Naiset haluaa aina vatvoa kaikkea tuollaista yksityiskohtaisesti ja hartaasti. Syy ei ole minulle tähän päivään mennessä selvinnyt :D

Vierailija
29/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:03"]

Jos epäilee että valehtelee tuosta, niin mistä muusta valehteleekaan, ja miksi on tuollaisen kanssa ylipäätänsä?

[/quote]

Mä sanoin että mun isä on kuollut, vaikka se on linnassa. Ainoa asia mistä oon puolisolle valehdellut poislukien valkoiset valheet. Älä ole noin tuomitseva. Ehkä alottajan miehelle ikä on yhtä kova paikka kuin mulle mun isä. Ei se kuitenkaan tee yhtään huonommaksi kumppaniksi

Vierailija
30/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:06"]

[/quote]

Mä sanoin että mun isä on kuollut, vaikka se on linnassa. Ainoa asia mistä oon puolisolle valehdellut poislukien valkoiset valheet. Älä ole noin tuomitseva. Ehkä alottajan miehelle ikä on yhtä kova paikka kuin mulle mun isä. Ei se kuitenkaan tee yhtään huonommaksi kumppaniksi

[/quote]

Ymmärrän hyvin sua mutta se että on 50 eikä 40 ei ole sama kuin että sukulainen on tappaja.

Vierailija
31/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja googlella ei löydy mitään? Onko terveydenhuollon alalla?

Vierailija
32/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos mies vaikuttaa muuten hyvältä ja luotettavalta tyypiltä, mutta on jostain syystä kuitenkin hyvä syy epäillä että tämä valehtelee ikänsä, niin onhan se järkevää selvittää onko mies ihan oikeasti epärehellinen tyyppi jonka kanssa ei kannata olla.

Vierailija
33/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, jotka sanoo että mitä väliä sillä on, esittäisin vastakysymyksen, että miksi sillä EI olisi väliä?! Jos kolmekymppinen nainen deittailee miestä (mahdollisesti pariutumis- ja perheenperustamistarkoituksessa) ja käykin ilmi, että kumppaniehdokas onkin esim. kymmenen vuotta oletettua vanhempi, niin kyllä sillä on ihan HELVETISTI väliä ainakin mulle. Lisäksi voidaan miettiä, että mitä muuta kaveri valehtelee kuin ikänsä?

Vierailija
34/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies joskus 17-vuotiaana hareasti seksiä 26-vuotiaan kanssa nainen ei kysynyt mieheni ikää. Sai tietää siitä myöhemmin kun kysyi, että voiko samalla kun käy kaupassa ostaa tälle naiselle tupakka mies oli sanonut ettei kun on vielä 17. Nainen ei edes järkyttynyt vaan pari kuukautta roikkui miehessä kuvitellen, että heillä on suhde vaikka mies sanoi ei.

Vierailija
35/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:53"]Mun mies joskus 17-vuotiaana hareasti seksiä 26-vuotiaan kanssa nainen ei kysynyt mieheni ikää. Sai tietää siitä myöhemmin kun kysyi, että voiko samalla kun käy kaupassa ostaa tälle naiselle tupakka mies oli sanonut ettei kun on vielä 17. Nainen ei edes järkyttynyt vaan pari kuukautta roikkui miehessä kuvitellen, että heillä on suhde vaikka mies sanoi ei.
[/quote]

*harrasti

Vierailija
36/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan sitten kertoa miehellesi epäilleesi hänen valehdelleen ikänsä, kun paljastuu, että hän on juuri sen ikäinen kuin sanookin olevan. Hän ei ehkä halua panostaa suhteeseen vainoharhaisen epäilijän kanssa, ja sinä rehellisenä ihmisenä varmasti tämän ymmärrät ja hänen oikeuksiaan kunnioitat.

Vierailija
37/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos on pitkäaikainen suhde suunnitelmissa niin on se kumppanin ikä aika olennainen asia.

Vierailija
38/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä muina miehinä, että niin minä vuonna olitkaan syntynyt. Jos ei vastaa heti, on valehdellut ikänsä. 

Vierailija
39/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen ikää saa kysyä, mutta naisen ei?

Sama painon kanssa. 

Vierailija
40/42 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mamu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän