Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kännykkälippu ratikassa
05.07.2015 |
Pitääkö kännykkälippua tai vaikka automaatista ostettua kertalippua näyttää kuljettajalle vai noustaanko ratikkaan mistä ovesta vaan ja matkustetaan päätepisteeseen? Jänskättää käyttää ratikkaa, kun meillä manses ei sellasta vielä ole :D
Kommentit (4)
Näytät vain lipuntarkastajalle, jos sellainen sattuu tulemaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytät kuljettajalle ja varmuudeksi vielä kaikille matkustajille. Ja jos kuski vaihtuu, muista näyttää myös uudelle kuskille.
Kiitos paljon vastauksista... eli vilautan vain pyydettäessä.
t: ap
Alue: Aihe vapaa
Ei tartte näyttää. Mistä vaan ovesta sisään. :)