Kävin tänään ABC:ssä syömässä
Miesten vessa oli aivan törkeässä kunnossa, ja joku ilmeisesti söi paperia viereisessä kopissa. Tai sitten vain yritti tukkia viemärin sillä.
Pesin kädet, rajoitin lounaan kahviin ja sämpylän ja lähdin pois. Edelleenkin on mielessä että mitä helvettiä. Onko paljonkin ravintoloita joissa hygienia on tällä tasolla?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:23"]Jaa, minä teen paljon vapaa-ajan reissuja myös moottoripyörällä. Aina pysähdytään ABC:llä. Juurikin siisteyden takia. Naistenvessat on kyllä olleet aina siistejä. Perähikiän Teboilit yms ovat no, epäsiistejä. Mikähän abc se oli millä kävit? Kannattaa antaa palautetta sekä sille suoraan että myös ketjulle.
[/quote]
Sama juttu, aina apsille. Tietää aina mitä saa ja vessat ovat aina siistejä. Jostain Veijon Essosta ei ikinä tiedä.
Käy ensi kerralla jossain muussa huoltoasemassa, vaikka Nesteessä. Muista käydä sielläkin WC:llä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:25"]Apseilla käy niin helkkarin paljon kaikenlaista porukkaa, että jos siellä on joskus miestenvessassa vähän epäsiistiä, niin en ihmettele. Miestenvessat taitaa aina olla epäsiistimpiä kuin naisten vessat...
[/quote] En tiedä miten paljon oot miestenvessoissa käynyt mutta minä kävin kerran pakon edessä naistenvessassa enkä voinut olla oksentamatta. Se haju ja ne seiniin liimatut menkkarätit :D mut joo otanta on kyllä aika pieni mulla :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:08"]
Miesten vessa oli aivan törkeässä kunnossa, ja joku ilmeisesti söi paperia viereisessä kopissa. Tai sitten vain yritti tukkia viemärin sillä.
Pesin kädet, rajoitin lounaan kahviin ja sämpylän ja lähdin pois. Edelleenkin on mielessä että mitä helvettiä. Onko paljonkin ravintoloita joissa hygienia on tällä tasolla?
[/quote]
Abc:t on siisteydeltään surkeita ja hinnoiltaan törkeän kalliita.
[/quote]No eihän ole hinnoiltaan kalliita. Missä saat lounaan alle kympillä? Abc:n noutopöydästä ja myös osa tilausaterioista on kympin huitteissa. Kahvia ja sämpylää ei kannata ottaa missään, samalla rahalla syö oikean ruoan.