Viking line risteilyn varaaminen netissä muuttunut?
Mitä sille on tapahtunut? Mistä ne hinnat siihen tulee? Ensin näyttää että maksaa hytti 34e ja sitten lopussa onkin yli 200?!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 17:42"]
Risteilyn ja hytin hinta on erikseen mullaki!
[/quote]
Tallinnaanko? Se olisi loogista, koska sinne voi risteillä ilman hyttiäkin.
Tukholmaan olen varaamassa risteilyä helsingistä. Risteily ja hytti tulee erikseen vaikka on risteily ei reittimatka.
Ei minulla ainakaan erikseen tulleet vaikka juuri viime viikolla varasin risteilyn turku-tukholma-turku?
Meinasin aloittaa uuden topickin mutta nostan nyt vanhan, menee niiiin järki!!!! Olen laittanut palautetta varausssysteemistä mutta mitään ei tapahdu (no en olettanutkaan että se heti muutetaan kun niin neuvon....) mutta ei vastata edes viestiin.
Haluaisin Gracelle risteilylle mutta kyllä alkaa niin ärsyttää kun yrittää sitä varata.
Menisimme heinäkuussa. Ensinnäkin, miksi se päivä pitää valita? En minä halua tiettynä päivänä, vaan haluan vertailla hintoja. No sitten tulee hintakalenteri. Sillä ei tee mitään, koska se näyttää halvimman ja paskimman hytin hinnan. Ei minua se kiinnosta. Sitten avautuu uusi sivu. Sitten on tuhat eri nappia josta voi painella. Taas pitää avata uusi sivu että hytin saa vaihdettua. Sivu lataa. Vaihda hytti. Sivu lataa. Valitse toinen hytti.
Nyt on hytit valittu. Näen nyt niille hinnan. Haluaisin tietää samantien mitä ne maksavat vaikka edellisenä päivänä! Kalenteria ei enää näy näille hyteille. Koko helvetin homma pitäisi tehdä uudestaan että voisi nähdä vaikka hinnan 1.7 ja 4.7 ja vertailla niitä. Perkele.
No sitten varaillaan ruokailuja. Painellaa että "näytä lisää" valitaan ruokailu. Taas vähän lataillaan.
Voi että ärsyttää, miten kukaan voi tehdä noin paskat sivut!
Pakko verrata kilpailijaan eli Siljaan, niiden varaussysteemi on maailman paras. Kaikki näkyy samalla sivulla niin kuin kuuluukin eikä tarvitse klikkailla ja siirtyä koko ajan eri sivuille! Yleensä käytänkin heidän laivojaan mutta olisi kiva mennä vaihteeksi Gracella, harmi että se on tehty niin vaikeaksi.
Jos muitakin ärsyttää niin laittakaa palautetta, että tähän tulisi muutos.....
varasin viime viikolla risteilyn, oli se hiukan vaikeaa... en ole pitkään aikaan ollut laivalla, toivottavasti grace kuitenkin on hyvä.
On se ihan mukava paatti, oltu pari kertaa.
Mä en kyllä yhtään ymmärrä teidän ongelmianne. Juuri varasin Viikkarilta piknik-risteilyn ja Päivä Tukholmassa -risteilyn. Ei mitään ongelmia.
Olisi se varmaan yksinkertaista jos tietää tarkan päivän eikä halua vertailla hintoja. Se on tehty erittäin hankalaksi. Ja minä selitin aika hyvin mikä ärsyttää, eli kaikki on omilla sivuillaan.
t 26
Ennen se varaussysteemi meni ainakin niin, että sieltä sai automaattisesti halvimman hinnan niillä ehdoilla joilla oli varaamassa. Jos esim. varasi meno-paluu reittimatkan peräkkäisille päiville, niin se muutti sen risteilyksi koska risteily on halvempi kuin reittihinta.