Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loreal preference sävy Stockholm

Vierailija
05.07.2015 |

Onko kukaan teistä värjänny tolla? Itse kohta laitan tuon värin päähän... jännittää!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokemuksianne!

Vierailija
2/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä jos sopii. Aivan järkyttävä feikkiblondi-sävy. 

Vierailija
4/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaisuuden poistoon käytän ko. väriä tai Helsinkiä. Hyvin toimii. Ja eiköhän meistä monella ole feikkiruskea, -punainen, -musta tai -vaalea. ;) Ja ainakin omaan kalmankalpeaan ihonväriini sopii vallan loistavasti blondit hiukset. :)

Vierailija
5/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:43"]No mikäs siinä jos sopii. Aivan järkyttävä feikkiblondi-sävy. 
[/quote]

Mulla on niin vaalea iho ettei edes tosi blondi näytä liioitellulta.

Vierailija
6/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:50"]Keltaisuuden poistoon käytän ko. väriä tai Helsinkiä. Hyvin toimii. Ja eiköhän meistä monella ole feikkiruskea, -punainen, -musta tai -vaalea. ;) Ja ainakin omaan kalmankalpeaan ihonväriini sopii vallan loistavasti blondit hiukset. :)
[/quote]

Hyvä! Esim.musta itselläni olisi todella groteski. Lapsena olin ihan platinablondi. Siitä vähän vanhemmiten tummunut mutta vaalea edelleen. Keltaisuus minullakin ongelmana. Toivottavasti tämä väri auttaa.

Vierailija
7/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:50"]Keltaisuuden poistoon käytän ko. väriä tai Helsinkiä. Hyvin toimii. Ja eiköhän meistä monella ole feikkiruskea, -punainen, -musta tai -vaalea. ;) Ja ainakin omaan kalmankalpeaan ihonväriini sopii vallan loistavasti blondit hiukset. :)
[/quote]

Kauanko annat värin vaikuttaa?

Vierailija
8/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin vuosikausia blondaukseen ja juurikasvun värjäykseen juuri Loreal Helsinkiä, Stockholmia tai sitten Baltic (9,13). 0len itse blondi, sellainen tuhkanvaalea ja noilla sain parhaan sävyn. Nykyään raidoitan kampaajalla, mutta jos hätä tulisi, niin noihin Lorealin väreihin uskaltaisin tarttua.

Vierailija
9/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:43"]No mikäs siinä jos sopii. Aivan järkyttävä feikkiblondi-sävy. 
[/quote] Siis miten niin, kun tuolla juuri ei tule pissankeltaista? Siis jos blondit sopii.

Vierailija
10/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen ohjeessa olevan ajan annan vaikuttaa yleensä. Joskus jos hiuksissa värieroja niin keltaisimmissa kohdissa annan vaikuttaa maksimiajan ja sitten loppuvaiheessa vasta levitän muihinkin osiin hiuksia. Joskus saattaa näyttää värjäyksen jälkeen harmahtavalta, mutta tasoittuu parin seuraavan pesun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme