Olen 18v ja mieheni on 39v, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (22)
Mulla oli kans samantyyppinen tilanne, olin 17 ja mies 30 kun alettiin seurustelemaan. Mies oli narsisti joka varta vasten ilmeisesti halusi tyhmän ja nuoren tytön, jolle voi sitten "opettaa elämää". Aika hyvin ehti tuhota mut ennen kuin viimein tajusin erota ja lapsikin meille siunaantui siihen sotkuun. En sano todellakaan että tämä olisi ap:n tilanne, vaan kokemuksena nuorena vanhemman miehen kanssa aloitetusta suhteesta.
Oho, miksi menit noin nuorena naimisiin?
Mitä vanhempasi ajattelevat tästä? Veljesi? Jos sellaisia on.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:04"]
[/quote]
Ne missään naimisissa ole...
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:06"]
[/quote]
Ne missään naimisissa ole...
[/quote]
Otsikossa lukee, että mieheni, joten siitä päättelin. Vai puhuvatko nuoret nykyisin miehestä/vaimosta, vaikka kyse on vasta seurustelusta?
Oletko 40-vuotias mies joka esiintyy naisena?
Laskutehtävä sulle, paljonko miehelläsi ikää kun sinä olet 50-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:13"]
Onko miehelläsi lapsi?
[/quote]
eiköhän ap ole lapsi eli on yksi
[/quote]
Rakkaudesta, luonnollisesti :) Mä haluaisin kysyä, että kauanko seurustelitte ennen naimisiinmenoa?
Terveisiä porvoosta. Tai sitten seurustelet isäsi kanssa.
Saat ainakin kunnolla kullia. Mun mies on samanikänen ja joka päivä pitäs olla haarat levällään.
Miten teidän vanhemmat suhtautuivat suhteeseenne?:)
Mulla samankaltainen tilanne: olen 18-vuotias ja seurustelen 26v miehen kanssa.
Niin, miehesi haluaa nuorta, tiukkaa misua. Valitettavasti tämä ominaisuus ei muutu miehessä vuosikymmenten saatossa.
Mies voi olla vaikka 50v tai 60v niin aina se 18v tyttö on mielessä, tietsikan kuvissa/videoissa ja ehkä jopa salasuhteena.
nimimerkki: kokemusta on
Olin itse 18v ja mies 36v kun tapasimme. Nyt kun olen 40v niin miehen mielestä olen rupsahtanut (mielestäni tavallinen 40v nainen) ja miehen mielestä hän on oikeutettu olemaan nuorten misujen seurassa, valloituksia etsimässä. Ei se mies siitä muutu, vuodet kuluvat mutta miehen mielestä naisen pitää olla max 18v. (ja tuttavapiirissäni on kaksi muuta samanlaista tapausta.)
Eroa kun vielä voit lähteä mahdollisimman vähin kolhuin!
Nro 17 sanoi kaiken oleellisen tähän asiaan: eroa kun vielä voit!
Keski-ikäisen naimattoman miehen aloitus.
En. Miksi oletat että joku haluaisi??