Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumin vaatetrendi, tai ainakin lähentelee sitä!

Vierailija
05.07.2015 |

Pakarat paljastavat shortsit. Jaiks, että tekee häijyä nähdä nuoria tyttöjä, tai naisenalkuja sellaisissa. Hyvännäköisiä tollaiset rievut eivät ole kellään,  muutaman hiukan kypsempään ikään ehtineen olen myös sellaisiin nähnyt änkeytyneen.  Liika paljastelu ei ole, eikä koskaan ole ollut kaunista ja vielä vähemmän tyylikästä.

Leggingsit ovat saman kastin toista päätä, mutta jos on pakko valita, niin sitten leggingsit. Ei kiva.

Toki ymmärrän, että nuoruuteen kuuluu kokeiluja, eikä nuori itse aina ymmärrä, vaikka valinta olisi huono, mutta , että teini-iän ylittäneetkin, huoh!

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tulee vettä kuin aisaa, joten ei taida paljon paljastelijoita olla liikkeellä. Olen myös sitä mieltä, että vaatteet päälle kun lähdette ulos ja alusvaatteet ei saa näkyä.

Vierailija
62/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:53"]

Kaikki sellaiset vaatteet jotka eivät sovi kantajansa vartalolle ollenkaan esim. napapaita läskillä tai herutustoppi laudalla. Miksei voi panostaa ulkonäköön edes sen vertaa että ottaisi selvää mitkä vaatekappaleet tekee omille piirteilleen oikeutta ja mitkä ei... Kaipa tänkin saa sanoa, suomalaisten mahdollisimman ruma pukeutumistapa tuntuu olevan ihan omansa trendi. :)

[/quote]

Herutustoppihan näyttää just hyvältä pienirintaisen päällä. Isorintaisen päällä taas yleensä mauttomalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä kauhun näitä pakarashortseja kohtaan, mutta sopisi miettiä onko toisen pukeutumisen arvostelu kovaan ääneen kovin kypsää julkisilla paikoilla, varsinkaan jos ei puhuta mistään oikeasti hävyttömästä vaateuksesta..

Musta oli vaan naurettavaa kun näillä "super"helteillä tulin ottamasta aurinkoa rannalta minihameessa ja hieman pienemmässä topissa niin eiköhän lauma keski-ikäisiä naisia ruvennu jeesustelemaan mun vaatetusta niin, ettei varmana jäänyt kuulematta.

En ole lihava teini, perseeni ei näkynyt, tissit eivät olleet tyrkyllä..? 

Olin haistavanani ilmassa keski-ikäisen naisen kateuden. 

Vierailija
64/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:51"]

Ymmärrän kyllä kauhun näitä pakarashortseja kohtaan, mutta sopisi miettiä onko toisen pukeutumisen arvostelu kovaan ääneen kovin kypsää julkisilla paikoilla, varsinkaan jos ei puhuta mistään oikeasti hävyttömästä vaateuksesta..

Musta oli vaan naurettavaa kun näillä "super"helteillä tulin ottamasta aurinkoa rannalta minihameessa ja hieman pienemmässä topissa niin eiköhän lauma keski-ikäisiä naisia ruvennu jeesustelemaan mun vaatetusta niin, ettei varmana jäänyt kuulematta.

[/quote]

Höö, sä keksit tuon jutun!

Vierailija
65/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin vikaa on legginseissä? Ymmärrän jos niiden kanssa on joku lyhyt paita, mutta tunikoiden ja mekkojen kanssa ovat hyvä keksintö.

Vierailija
66/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:51"]

[/quote]

Höö, sä keksit tuon jutun!

[/quote]

ja millähän perusteella? 

Vierailija
67/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:38"]Pikkutyttö kaupassa:"Kato äiti tolla naisella on jääny housut kotiin"
äiti:"Hyss nyt Nella!"
Nella:"Hei sulta on unohtunu housut kotiin!!"
Pakaratyttö:"Ai mitäh? Hö no ei oo! Hehehe. Sit ku susta tulee iso sä ymmärrät kyllä miks me jotkut naiset halutaan näyttää maksullisilta!"
Ois oikeesti hauska nähdä mitä joku perseshortseja käyttävä oikesti vastaisi jos viisivuotias kyseenalaistaisi pakaroiden ja pilluvaon esittelyn.
[/quote]

Tää! Jos aikuinen kyseenalaistaisi perseshortsit niin vastaus olisi luultavasti luokkaa "ootko mummo kateellinen?!" Mutta entä kun pieni lapsi kysyy? Vastaisivatkohan silloinkin "ootko kateellinen?" :D
Mä niin haluaisin nähdä tällaisen tilanteen. Oispa joku pikkulapsi jonka vois laittaa kysymään.
[/quote]

Miksi pitäisi kysyä mitään?

Mielestäni jokainen pukeutukoon, miten haluaa. Se on jokaisen oma ongelma, jos toisen ihmisen vaate häiritsee myös tatuointi, lävistys, hiukset tms.

Vierailija
68/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:05"]

Jeesatkaa vähän: Minulla on polveen tai about siihen ulottuvat tunika tai mekko. Laita alle tummat leggarit. Lisäksi korkokengät. Mikä niissä leggarinlahkeissa on rumaa ja tyylitöntä. Terättömien sukkisten resori painaa ja sukkikset "nuolee" sääriä rumemmin. Ystävällisiä vastauksia kiitos

[/quote]

Ihan ystävällisesti voin kertoa (miten tällaista voi sanoa ystävällisesti?) että ne yksinkertaisesti ovat rumat ja tyylittömät mekon tai hameen kanssa.

Jos yläosana on tunika (siis korkeintaan puoleen reiteen ulottuva, pidempi on jo mekko) ne sopivat ihan hyvin, varsinkin caprimittaisina.

Mutta hame tai mekko on jo itsessään alaosa, sen kanssa pidetään korkeintaan (ihan koko jalat varpaisiin asti peittäviä) sukkahousuja jos halutaan näyttää nätiltä, fiksulta ja klassisen tyylikkäältä. Se rantu erivärisenä loistavaa paljasta ihoa mikä pitkälahkeisista leggingseistä jää nilkkaan kenkien yläpuolelle näyttää vaan ihan vilpittömästi sanottuna todella typerältä jos päällä on lisäksi hame tai mekko.

Pahoitteluni. Tästä en kuitenkaan ole ikinä nähnyt yhtäkään poikkeusta, vaikka näitä viritelmiä näkeekin hämmentävän usein.

Vierailija
69/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiohousut, jotka istuessa paljastaa persevaon melkein anusta myöten. Yökötyksen kruunaa persvaosta selkään kohoava stringinaru ja stringien vyötärökantti puoliselässä. Tällaisissa neljääkymppiä lähentelevät naiset oli töissäkin jokunen vuosi sitten. Ruokahalut meni kun työpaikan kahviossa oli tuollaisia ikkunaseinän baaripöydän korkeilla jakkaroilla. Muutamilla vielä rumat tatskat paljaassa alaselässä. Koulutustasp arvon ladyilla oli maisteri/inssi/DI ja siitä ylöspäin, että ei se koulutuskaan suojaa huonolta maulta.

Toinen oli skeittaripoikien reiteen vyötetyt lökäpöksyt.

Vierailija
70/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendiä nämä seuraavat ei ole mutta sitäkin huonompaa tyyliä ja vanhemmilta huonoa kasvatusta.

Kuluneen vuoden aikana olen ollut kaksissa hautajaisissa, joissa paria kymppiä lähentelevällä sinänsä kauniilla neidolla oli asunaan tiukkaakin tiukempi pikkumusta jonka helma oli huomattavasti lähempänä pillua kuin polvia. Alkkareiden rajat näkyi selvästi ja tissit paljaina niin että hädin tuskin nännit peittyivät. Toisella vielä paljaat olkapäät. Kesähautajaiset kun oli, tietysti ilman sukkia. Olkapäät tietenkin paljaina. Toinen oli vieläpä vainajan lähiomainen.

Mekon väri oli sentään hautajaisiin sopiva musta.

Kyllä vois äidit hiukan kattoo tuollaisiin tilaisuuksiin, mitä tytär pukee päälleen.

Vierailija
71/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:53"]Onko joku trendi, että on minishortsit, joista pakarat vilkkuvat, ja ylipolvensukat (tai sitten ne ovat ihonväriset sukkahousut, joissa on musta osio yli polven)? Olen useamman nähnyt sellaisissa kuteissa. 
[/quote]

Minun nuoruudessani 60-luvulla oli myös mikroshortseja ja yli polven vinyylisaappaita ja polvisukkia. Silloin ei ollut kylläkään ylipainoisia nuoria.
Sopivat nuorille ja hoikille mutta kannattaa katsoa peiliin.
[/quote]
Ei noi shortsit sovi välttämättä edes hoikille. Juuri kävelin nuoren neitosen perässä kaupungilla, mallia huonoryhtinen laihaläski. Housut jätti pakaroiden alaosan paljaaksi koko matkalta monen sentin korkeudelle, kaksi kalmankalpeaa ja nuoreksi yllättävän löysää pakaraa sieltä tuijotteli vastaantulijaa. Ei näyttänyt hyvältä.

Vierailija
72/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttina aiemmin esille tulleeseen, lähdettiin 3-v. tyttäreni kanssa kaupasta ja edessä käveli 3 teinityttöä perseshortseissa. Tyttö kikatti kamalasti että isot tytöt on pikkuhousuilla kaupassa, en vaivautunut hiljentämään :D

Vierailija
73/82 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:19"]

Mammapalsta on just semmone mist vois kuvitella näitä räksyttäjiä löytyvän. No ette te voi muodista mitään ymmärtää eikä teijän perse olis tarpeeks hyvä niihin shortseihin. Käyttäkää vaan marimekon rättejänne.

[/quote]

Muotia ja trendejä voi seurata ja olla mukana ajassa ilman itsensä paljastelua. Fiksumpi valitsee päälleen muuta kuin rätin, joka jättää pyllyn paljaaksi. Se ei ole kaunista, ei, ei kenelläkään.

Vielä näitä hirvityksiä näkee, mutta onneksi se on väistyvä trendi. Eikä tule ikävä.

Vierailija
74/82 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesatkaa vähän:
Minulla on polveen tai about siihen ulottuvat tunika tai mekko.
Laita alle tummat leggarit. Lisäksi korkokengät.
Mikä niissä leggarinlahkeissa on rumaa ja tyylitöntä. Terättömien sukkisten resori painaa ja sukkikset "nuolee" sääriä rumemmin.
Ystävällisiä vastauksia kiitos

Vierailija
75/82 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä +35 v. (tai ehkä jopa +40) nainen, timmi kroppa ja kauniskin, pukeutui lantiofarkkuihin ja lyhyisiin paitoihin, pikkareiden yläsauma jäi näkyviin. Ikä ja työympäristö (virasto) eivät vain ihan tuohon tyyliin natsanneet, vaikka siis kropan puolesta oli ok.

Vierailija
76/82 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:44"]

Mustat paksut sukkahousut tai legginssit valkoisten minishortsien alla. Shortsit ommeltu kai lakanakankaasta, kun läpi paistavat.

Nykyään nuoret tytöt liikuvat ilman päällyshousuja, siis pelkissä legginsseissä tai sukkahousuissa, sekä vapaalla että työssä. Eikö olisi paikallaan, että työnantaja pitäisi kesäapulaisillekin luennon asiallisesta työpukeutumisesta.

[/quote]

Miksi laittaa kesällä sukkahousut tai leggingsit shortsien alle? En ymmärrä

[/quote]

Jos on rumat reidet, suonikohjuja... 

Vierailija
77/82 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Lintsillä bongattu useita perseshortseja, leggingsejä, salihousuja, juoksutrikoita, tatuointeja...

Wt -kansa liikekannalla.

Vierailija
78/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:15"]

Etenkin vanhemmat miehet ovat nyt kesän tullen kaivelleet esiin lippiksen ja liivin (beigen tai myrkyn vihreän). En oikein ymmärrä näitten liivien käyttöä. Miksi ei voi olla pelkässä t-paidassa tai kauluspaidassa?

Huomioliivit vasta kauheita ovat, jos ei ole kyse töissä tarvittavista.

[/quote]

Aviomiehelläni on varmaan sekä beiget että vihreät taskulliset liivit! Hän perustelee niiden käytön sillä, että taskuihin mahtuu tavaraa ja sen voi tarvittaessa jättää mp-ajotakin alle. Mieheni ei käytä miesten olka- tai rannelaukkua, salkkua tai reppua. Huomioliiviä hän käyttää joskus huonolla kelillä moottoripyörähommissa.

Vierailija
79/82 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neuvonut ja opettanut tytärpuolelleni vaatetusta erilaisiin tilaisuuksiin.  Teini-iän saavuttaneen kouliminen ei aina ole helppoa, hehän ovat niin kaikkitietäväisiä, mutta ilokseni olen aika hyvin onnistunut. Tyttö on lopputulemaksi aina pukeutunut tilanteen vaatimalla tavalla, pakottanut en tietenkään ole, enkä olisi voinutkaan. 

Nuoruus on etsikkoaikaa, kokeillaan ja halutaan vähän räväyttääkin. Se ei silti tarkoita, etteikö vanhemmat voisi ja pidäkin puuttua mauttomuuksiin. Jos lapsi ei itse tajua paljastelevansa liikaa, niin siihen on uskallettava puuttua, olla vanhempi. 

Pakarashortsit ovat rumuuden lisäksi erittäin epähygieeniset. Opettakaa nuorillenne, että itsensäpaljastelu on mautonta, eikä sellainen pukeutuminen näytä koskaan hyvältä.

Vierailija
80/82 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edessäni kävelee persevilauttelija, niin tuijotan kyllä ihan härskisti. Niin tekevät kaikki muutkin, vauvasta vaariin. Jos tarkoituksella pukeutuu noin huorahtavasti, niin sitä saa mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän