Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni viehättää epätasapainoisia?

Vierailija
05.07.2015 |

Mies on tasapainoinen ja vakaa persoona. Suoraan sanottuna jopa hiljainen. Vuosien varrella on tullut huomattua, että hän vetää puoleensa epävakaita ihmisiä tai sellaisia, joilla on ongelmia ihmissuhteissaan tai tunne-elämänpuolella. Pääosin nämä tapaukset ovat naisia, joka ovat olleet kiinnostuneita hänestä. En väitä, että olisin maailman vakain ihminen, mutta olen silti lievä tapaus verrattuna muihin, jotka ovat olleet hänestä kiinostuneita ja tasapainottunut muutenkin. Mikähän siinä on, kun ongelmalliset kiinnostuvat hänestä? Yksi epätasainen tapaus jäi roikkumaan useammaksi vuodeksi, kun ei halunut ymmärtää hänen olevan varattu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitit asian ekassa lauseessa. Epävakaat kokevat olonsa turvalliseksi tasapainoisen ja vakaan seurassa. t epävakaa (ja he alkavat myös helpommin elää omassa mielikuvituksessaan, jossa mies on Se Oikea ja sinä mieheltä väärä valinta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:07"]Selitit asian ekassa lauseessa. Epävakaat kokevat olonsa turvalliseksi tasapainoisen ja vakaan seurassa. t epävakaa (ja he alkavat myös helpommin elää omassa mielikuvituksessaan, jossa mies on Se Oikea ja sinä mieheltä väärä valinta)
[/quote]

On siis miehen tehtävä pitää rajat, ei sinun

Vierailija
4/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaat sanatarkasti minua, mutta sukupuolet ovat toisin päin. Jo opiskelukaverini naureskelivat minun perässäni taapertaville erikoisuuksille, ja yhä viisikymppisenä joudun toistuvasti ihmissuhteitaan ja avioerojaan puivien miesten terapeutiksi. Minut otetaan maalitauluksi nimenomaan ulkonäön perusteella ennen kuin on kuultu minulta sanaakaan, joten mielelläni kuulisin, mikä minussa näitä ongelmaisia oikein houkuttelee.

Vierailija
5/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:07"]Selitit asian ekassa lauseessa. Epävakaat kokevat olonsa turvalliseksi tasapainoisen ja vakaan seurassa. t epävakaa (ja he alkavat myös helpommin elää omassa mielikuvituksessaan, jossa mies on Se Oikea ja sinä mieheltä väärä valinta)
[/quote]
Kuulostaa tutulta. Tuo yksi, joka jäi roikkumaan miehen perään, laitteli vuosien päästä selkkauksesta viestiä, että toivottavasti mies joku päivä ymmärtäisi tehneensä väärän valinnan ja itkisi hänen peräänsä ja sitten samaan syssyyn muisti mainita, että hän kyllä odottaa, vaikka mies oli juuri sanonut, että tämä on parempi lopettaa ja kaikki yhtydenpito oli tässä.. Ap

Vierailija
6/6 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:24"]Kuvaat sanatarkasti minua, mutta sukupuolet ovat toisin päin. Jo opiskelukaverini naureskelivat minun perässäni taapertaville erikoisuuksille, ja yhä viisikymppisenä joudun toistuvasti ihmissuhteitaan ja avioerojaan puivien miesten terapeutiksi. Minut otetaan maalitauluksi nimenomaan ulkonäön perusteella ennen kuin on kuultu minulta sanaakaan, joten mielelläni kuulisin, mikä minussa näitä ongelmaisia oikein houkuttelee.
[/quote]
Miltä sitten näytät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän