Kävelin äsken 70 vuotiaan rouvan takana mökkitiellä
Rouva ei säikähtänyt vaan totesi että kylläpä sinä olet isomies!Olen 197cm 125kg ja rouva oli arviolta 155cm ja 50kg.Saatoin vielä rouvan pois pikkutieltä,katsoin postit ja tulin takaisin mökille.Tässä teille nuorille opittavaa, älkää pitäkö kaikkia miehiä pahoina.
T.isomies
Kommentit (28)
Rakastuin kerran sydänjuuriani myöten sinun kokoiseen mieheen. En vieläkään ole päassyt hanesta kunnolla yli. Tutustuimme pitkään, olimme samalla aaltopituudella....ja vaikka kuinka kielsin tunteeni niin olin täysin ihastunut. Ajattelen häntä vieläkin. Olen itse keskikokoinen ja aika siro, joten pelkäsin, että olisimme näyttäneet liian "hassulta" yhdessä. Olimme kumpikin aika ujoja.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin kerran sydänjuuriani myöten sinun kokoiseen mieheen. En vieläkään ole päassyt hanesta kunnolla yli. Tutustuimme pitkään, olimme samalla aaltopituudella....ja vaikka kuinka kielsin tunteeni niin olin täysin ihastunut. Ajattelen häntä vieläkin. Olen itse keskikokoinen ja aika siro, joten pelkäsin, että olisimme näyttäneet liian "hassulta" yhdessä. Olimme kumpikin aika ujoja.
Ajatteletko usein miltä tuntuu, kun iso ja isokullinen mies työntyy sisääsi ja nai kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkastuin kerran sydänjuuriani myöten sinun kokoiseen mieheen. En vieläkään ole päassyt hanesta kunnolla yli. Tutustuimme pitkään, olimme samalla aaltopituudella....ja vaikka kuinka kielsin tunteeni niin olin täysin ihastunut. Ajattelen häntä vieläkin. Olen itse keskikokoinen ja aika siro, joten pelkäsin, että olisimme näyttäneet liian "hassulta" yhdessä. Olimme kumpikin aika ujoja.
Ajatteletko usein miltä tuntuu, kun iso ja isokullinen mies työntyy sisääsi ja nai kunnolla?
En edes ajatellut tuollaista. En ollenkaan....minulle riitti, että hän piti kättani hetken kädessään.
Naiset otettiin viikinkiaikana kyselemättä. Miehet oli silloin miehiä eikä pulunusijoita.
Miksi takana, jos tietä ei ole aurattu? Mummo teki sulle rollaattorillaan tien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi holhosit sitä? Kai se olisi itsekin osannut kävellä. Taidat olla silti pimppaa vailla 🤭
Täällä maalla teitä ei ole aurattu hetkeen ja rouvalla oli hankaluuksia päästä eteenpäin.
Ap
Onneksi meillä maalla on aurattu tiet hyvin, ei ole mitään ongelmaa liikkua pikkuteillä. Paitsi tietty omilla mökkiteillä, jos ei saituuttaan ole halunnut maksaa auraajalle.
Vanhan naisen enää harvemmin tarvitsee pelätä lääppimisiä koska kurppa. Toista on meillä nuorilla ja kauniilla.
Se että mummolla on luulo että vanhuksia ei raiskata tai tapeta ei tee hänestä fiksua vaan tyhmän. Oma mummoni oli aivan samanlainen. Rakas oli tietysti, mutta päästi kotiinsa kenet vain ja uskoi kaikkien ihmisten olevan hyviä.